کد خبر: ۲۹۷۶۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان بهمن ماه تمامی عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدتقی نوربخش در آئین بدرقه اولین گروه از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی برای اعزام به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) که در قالب طرح کرامت رضوی با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی توانسته است به اکثر تعهدات خود در قبال بیمه‌ شدگان عمل کند.

وی افزود: امسال با وعده‌ای که داده شد ۲۵درصد حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش یافته و در بهمن ماه امسال نیز با اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد تومان تمامی عیدی بازنشستگان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به مشهد مقدس اعزام می‌شوند حداقل حقوق دستمزد را دریافت می‌کنند. متاسفانه نیمی از بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل حقوق‌بگیر هستند.

وی گفت:‌خوشبختانه توانسته‌ایم فرانشیز درمانی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صفر برسانیم.

نوربخش بیان داشت: از سال ۸۷ معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی به دلایل مختلف تعطیل شده بود که از سال ۹۲ این معاونت آغاز به کار کرده است.

وی تاکید کرد:‌ سازمان تأمین اجتماعی دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بازنشسته دارد که امیدواریم بتوانیم نسبت به اعزام آنها به مشهد مقدس اقدام کنیم.

در ادامه این مراسم بیات رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی اظهار داشت: در بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته است و در انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی این قشر از جامعه نیز سازمان کمک‌هایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان تأمین اجتماعی راجع به بیمه عمر است که امیدواریم با کمک‌هایی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود بتوانیم بیمه عمر بازنشستگان را نیز اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: در طول ۶ ماه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به تعداد ۲۵ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در آینده نیز حدود ۵ هزار نفر از بازنشستگان با تسهیلاتی که از سوی سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌شود، به عتبات عالیات خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سلیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
چرا اینقدر دروغ به این بزرگی می گویید من بازنشسته هستم وتا امروز دوم اسفند نه عیدی بلکه حقوق هم نگرفته ام مردم این ها متوجه میشوند
پاسخ
سرباز ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
سلام علیکم و خداقوت
جناب آقای نوربخش
ما در منطقه لنجان هنوز عیدی دریافت نکردی
زنگ زدیم تامین اجتماعی زرینشهر
مسئول واحد مستمری بگیران فرمودند برای ما هنوز هیچ دستور پرداختی نیومده
شما چطور الکی و بدون اطلاع بطور قاطع میگید همه جا پرداخت شده؟؟؟؟؟؟
آیا از همه ی زیرمجموعه ی خود اطلاع کامل و دقیق ندارید یا قصد فریب مردم را دارید؟؟؟؟؟
لطفا رسیدگی
و لطفا بفرمایید مستمری بگیران با مبلغ دریافتی مستمری 188 تومنی تا کی باید منتظر یکسان سازی حقوق ها باشند؟
آیا خودتون و امثال شما میتونند حتی یک ماه با این حقوق زندگی کنند بدون هیچ سرمایه ی قبلی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها