أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۷۹۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
جشن بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حالی قرار است با حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست برگزار شود که کارهای بر زمین مانده برای خانم دکتر در حوزه کاری خودش بسیار است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طبق آنچه در بنر جشن بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آمده است قرار است دوشنبه این هفته «معصومه ابتکار»، رئیس سازمان محیط زیست در این جشن سیاسی که «علی شکوری راد» سخنران دیگر آن است، حضور یابد.
 
این در حالی است که ابتکار در هفته گذشته به دلیل بحرانی شدن معضل گرد و غبار در جنوب کشور به ویژه استان خوزستان با موج اعتراضات نمایندگان مردم در مجلس روبرو شد اما وی به جای ارائه راه حل‌های کاربردی، مثل همیشه انگشت اتهام را به سمت دو دولت قبل اشاره رفت.
 
ابتکار که ۱۰ سال رئیس سازمان محیط زیست بوده و عنوان «قهرمان زمین» را با خود یدک می‌کشد حتی با حضور در برنامه تلویزیونی، قادر به ارائه استدلال‌های منطقی و ارائه راهکارها برای خروج از بحران گرد و غبار در استانهای جنوبی نبود و برنامه را ترک می‌کند. اما رئیس سازمان محیط زیست بیش از آنکه به موضوعات زیست محیطی علاقه نشان دهد «سیاست» را دنبال می‌کند و نگاه سیاسی‌اش بر نگاه تخصصی غلبه دارد. 
 
به طوری‌که حامیان سیاسی وی، طی روزهای اخیر حذف بودجه سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی در مجلس را دست‌مایه بهره‌برداری‌های سیاسی خود قرار دادند و به دروغ، حذف بودجه ۶۰ میلیارد تومانی از محل بودجه روستاها و شهرهای کوچک برای سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی را « حذف بودجه ریزگردها» اعلام کردند و دست به فریب افکار عمومی زدند. 
 
در حالی‌که امروز اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه محیط زیست، به طور رسمی اعلام کرد دولت قصد فریب مردم را ندارد! 
 
جهانگیری گفته است: تهدیدهای زیست محیطی جدی است، مشکلات زیست‌محیطی یک‌شبه به وجود نیامده و یک‌شبه حل نمی‌شود. 
 
در شرایطی که به قول معاون اول رئیس جمهور، مشکلات و تهدیدهای زیست محیطی جدی است، مطلوب آن است که ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، کمی بر بحث محیط زیست، متمرکز شود و به دور از سوگیری‌های سیاسی و حضور در تجمع‌های جناحی، با نگاهی تخصصی و کارشناسی، معضلات و مشکلات زیست محیطی را که مردم با آن دست به گریبان هستند، مرتفع و حل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها