کد خبر: ۲۹۷۹۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
امشب در میان استقبال گرم خانواده و فرمانده انتظامی گلپایگان، همکاران و مردم گلپایگان، ستوان دوم محمد زینلی که در درگیری ششم دی‌ماه مجروح شده بود، از بیمارستان الزهرای اصفهان ترخیص شد و در منزل ادامه روند بهبودی را طی می‌کند.

ستوان دوم محمد زینلی که 57 روز پیش در درگیری با اشرار مسلح از ناحیه شکم، لگن و ساعد دست چپ آسیب دیده بود با دعای خیر مردم و تلاش پزشکان در حال حاضر از وضعیت جسمی خوبی برخوردار است.

ستوان دوم محمد زینلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان از شب حادثه سخن گفت و اظهار کرد: زمانی که در کما بودم سروان سید مجید مهدوی را در باغ دیدم، وی رو به من کرد و در حالی که کاپشن خود را بالا نگه داشته بود، گفت: «تیر به پهلوی من خورد و من شهید شدم ولی تو برمی‌گردی».

وی ادامه داد: وقتی به هوش آمدم به همسرم گفتم مهدوی کجاست؟ وی گفت: «حال او خوب است و در اتاق مجاور بستری است و من به او گفتم من خودم مجید را در باغی پر از گل دیدم که گفت شهید شدم».  

زینلی با تشکر از مسئولان بیمارستان الزهرا اصفهان تصریح کرد: مسئولان، کادر بیمارستان و همچنین پلیس راهور استان اصفهان و همکاران در این مدت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از همه آنان تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: در آن حادثه آسیب‌های جدی به من وارد شد و پزشکان از من قطع امید کرده بودند اما به لطف خدا و دعای خانواده و مردم گلپایگان در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و امروز از بیمارستان ترخیص شدم.

زینلی اضافه کرد: وظیفه پلیس ایجاد نظم و امنیت در جامعه است ‌و در این راه جان خود را به خطر انداختم و امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابم و بیش از گذشته به مردم خدمت کنم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها