أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۷۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
خداوند منان به واسطه باب الحوائج حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به شما در اين ايام ملکوتی و نورانی عنايت ويژه ای در اين کشور اروپائی نموده که اميدوارم خوشبخت و سعادتمند باشيد.
به گزارش سرويس حوزه و مراجع 598 به نقل از شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما در آتن پایتخت یونان خبر داد که کرامت وعنايت حضرت قمربنی هاشم علیه السلام موجب شد که در آستانه فرا رسيدن روز عاشورای حسينی علیه السلام، خانم «يني ماليندا» تبعه کشور اندونزی با حضور در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن، تمایل خود برای پذیرش مذهب حقه شیعه به عنوان مذهب رسمی را اعلام کند.
 
گفتنی است پس از اعلام تشیع این بانوی اندونزیایی تبار، «محمدرضا پاکروان» وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ايران در آتن، با اشاره به نورانيت دین مبین اسلام و فعاليت ها و مبارزاتی را که حضرت امام علی (ع) در راه اعتلای این دین در زمان نبی اسلام (ص) و بعد از آن به جهان اسلام ارایه کرده را تشریح کرد.

وی در ادامه گفت: خداوند منان به واسطه باب الحوائج حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به شما در اين ايام ملکوتی و نورانی عنايت ويژه ای در اين کشور اروپائی نموده که اميدوارم خوشبخت و سعادتمند باشيد.

خانم «يني ماليندا» در دیدار خود با وابسته فرهنگی کشورمان گفت: همسرم یک پوستر بزرگ از حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در منزل دارد و هرگاه به مشکلی بر می خورد به او رو می کرده و خواستار حل مشکلاتش می شد و بارها نیز گرفتاری هایش از طريق توسل به آن حضرت حل شد و من پس از مشاهده این رفتار همسرم، خود نیز چندین بار در هنگام به وجود آمدن مشکلی از صاحب اين تصوير که نمی دانستم چه شخصيتی است، کمک خواسته و خواستار حل شدن مشکلاتم شدم و بحمدالله حل شد. بدین ترتیب به آن حضرت نيز به عنوان فرزندان دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) معتقد گرديدم و تصمیم گرفتم که پیرو این خاندان عظیم الشان گردم. به همین دلیل هم امروز به رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی مراجعه کردم تا رسماً تشرف خود به مذهب حقه شیعه را اعلام دارم.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام خود نیز اعلام کرد، خدا را شاکر است که در این مرحله از زندگیش به وی فرصت داده شد که به حقانیت حضرت امام علی علیه السلام و خاندان پاکش پی ببرد و به جمع پیروان امامت و ولایت به پیوندد. وي اشاره نمود که بايد پيروان آن حضرت قدر و ارزش اين همه نعمات آسمانی الهی را بدانند وشکرگزار آن باشند.

در پايان این دیدار از طرف رايزنی فرهنگی به ايشان يک جلد کلام الله مجید ترجمه به زبان يونانی و يک جلد عربی  و فارسی و همچنين هدايای فرهنگي و هنری نيز اهداء شد که مورد توجه و تقدير قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها