يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۷۹۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
تیم فوتبال صبای قم در بیست و دومین هفته بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم انتهای جدولی راه‌آهن تهران صف‌آرایی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته بیست و دوم از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با 14 روز تاخیر نسبت به هفته بیست و یکم انجام می‌شود و 16 تیم لیگ برتری از 15 اسفند ماه وارد بازی‌های این هفته می‌شوند.

این در شرایطی است که ناکامی در 6 هفته متوالی مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم را از کسب پیروزی در مقابل حریفان محروم کرده و به همین دلیل کارشناسان فوتبال، رسانه‌ها و طرفداران صبای قم این تیم را در مقابل راه‌آهن تهران محکوم به پیروزی می‌دانند.

از سوی دیگر 3 شکست ناباورانه‌ تیم فوتبال صبای قم در دیدار‌های خارج از خانه هفته‌های شانزدهم و نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان و باخت خانگی برابر تیم تراکتورسازی تبریز وضعیت این تیم را نابسامان کرده است.

صبایی‌ها به واسطه باخت‌های غیرمنتظره اخیر ابتدا جایگاه هفتمی خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از دست دادند و چنانچه برابر تیم راه‌آهن تهران امتیاز از دست بدهند ممکن است از رده‌های هشتم تا دهم نیز پایین‌تر بیایند.

صبا از حضور هافبک کلیدی خود در دیدار با راه‌آهن تهران محروم است و به همین دلیل مهدی تارتار سرمربی این تیم ناچار است در ترکیب تیمش برای دیدار حساس داخل خانه هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تغییرات اجباری ایجاد کند تا صبا بتواند بعد از 6 هفته در لیگ چهاردهم پیروز شده و از بحران خارج شود.

از آخرین پیروزی صبای قم در چارچوب بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان زیادی می‌گذرد زیرا صبای قم بعد از اینکه در نخستین روز آذرماه توانست در ورزشگاه غدیر شهر اهواز تیم مدعی فولاد خوزستان را شکست بدهد تاکنون در لیگ برتر رنگ پیروزی را ندیده است.

صبای قم در دیدار حساس داخل خانه مقابل تیم فوتبال راه‌آهن تهران از حضور غلامحسین بادامکی هافبک طراح و بازی‌ساز خود محروم است و این محرومیت به دلیل گرفتن کارت زرد در دیدار با پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم برای بادامکی ایجاد شد.

شاید خبر خوب برای مهدی تارتار و هواداران صبای قم بازگشت جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک گلزن و بازی‌ساز این تیم به ترکیب اصلی دیدار با راه‌آهن تهران باشد زیرا علی‌محمدی از هفته نوزدهم لیگ برتر تا کنون به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است.

این هافبک گل‌ساز و گلزن صبایی‌ها در دیدار خارج از خانه هفته نوزدهم مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ناحیه کمر آسیب دید و به همین دلیل نتوانست در دیدار‌های 2 هفته متوالی برابر تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران به میدان برود.

بدون‌ تردید یکی از مهم‌ترین بازی‌های ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن تهران برگزار می‌کنند،‌ مسابقه‌ای که بین تیم‌های 26 امتیازی هشتم و 19 امتیازی شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ چهاردهم به انجام خواهد رسید.

شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال صبای قم که از آغاز دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 6 هفته در حسرت پیروزی هستند، از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر پانزدهمین روز اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال راه‌آهن تهران خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها