أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۱۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
در احکامی جداگانه محمد بدخشان و مهدی خلجی ، به ترتیب «مدیر مطالعات بهبود تحول سازمان» و «مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج» سیما شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی صدا و سیما؛ مدیر شبکه پنج سیما در حکمی مهدی خلجی را به عنوان مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج سیما منصوب کرد.

مجید زین العابدین در این حکم با اشاره به ساختار جدید و ماموریت های شبکه پنج سیما در حوزه اقتصاد از مهدی خلجی خواسته است با برنامه ریزی مناسب، بر روند تولید برنامه های اقتصادی و اجتماعی این شبکه تاثیر گذار باشد. وی از مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج خواسته است در تولید برنامه های حوزه کاری خود بر موضوعاتی چون اقتصاد خانواده، اقتصاد سینما، اقتصاد ورزش، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد عشایر و آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد. در این حکم همچنین بر حفظ برنامه های پر مخاطب کنونی شبکه ۵ سیما تاکید شده است.

در حکم عباس عبدالله نژاد، مدیر کل طراحی ساختار و تشکیلات سازمان صدا و سیما نیز به آقای محمد بدخشان تکلیف شده است بر مولفه هایی نظیر طراحی نظام ها سبک های مدیریت نوین در راستای بهبود مدیریت، مطالعات بنیادی برای بهبود ساختار و تشکیلات سازمان، تدوین نظام تشکیلاتی برای رفع نیاز های تکنولوژیکی رسانه، تدوین الگویی برای برون سپاری برخی مأموریت ها و وظایف سازمان و تلاش برای پیاده سازی طرح های تحول و بهبود سازمانی عمل کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
داس در دست رییس تازه!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها