أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۸۴۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
ايسنا/ دروازه‌بان استقلال مي‌گويد به دو دليل نسبت به فحاشي‌اي که به او در بازي با گسترش فولاد شده واکنش نشان نداده است.
محسن فروزان درباره بازي روز جمعه تيمش برابر گسترش فولاد گفت: بازي خوبي بود اما هر گاه در يک بازي باد بوزد بر روي روند بازي تاثير مي‌گذارد و حتي بر روي بهترين تيمها و بازي‌ها دنيا نيز تاثير مي گذارد. همچنين هواي تبريز بسيار سرد بود که باعث مي شد بازيکنان به سختي بازي کنند. من چهار فصل در تبريز حضور داشتم و در سردترين روزهاي تبريز نيز تجربه حضور در ميدان را داشته اما ديگر بازيکنان به اين شرايط سخت عادت نداشتند ولي ما همه تلاشمان را کرديم تا برنده از زمين بيرون بياييم. مي‌دانيم که در نيم فصل دوم هر بازي يک فينال است و در اين بازي هم تنها به دنبال سه امتياز بازي بوديم و با همه تلاشي که کرديم نتوانستيم هر سه امتياز را کسب کنيم.
دروازه‌بان استقلال درباره عملکرد خط دفاع استقلال در شروع نيم فصل دوم افزود: بايد بگويم که شرايط دفاعي استقلال در شروع نيم فصل دوم خوب است. بازيکنان ما ديگر مشکل مصدوميت ندارند و از نظر بدني نيز بسيار آماده هستند و همه اعضاي تيم سر حال و آماده کار مي‌کنند و من نيز از آنها راضي هستم(با خنده).
فروزان که سابقه حضور در تيم‌هاي تبريزي را در کارنامه خود دارد درباره اتفاقات رخ داده در روز جمعه تصريح کرد: من چهار سال خوب در تبريز داشتم و مدت دو سال در هر دو تيم تراکتورسازي و گسترش فولاد به ميدان رفتم. همه مي دانند که گسترش فولاد در تبريز هواداري ندارد و اکثريت مردم هوادار تراکتورسازي هستند. من با مردم تبريز روزهاي خوبي داشتم و فکرش را هم نمي کردم به شخص من فحاشي کنند. من، امير قلعه‌نويي، اميرحسين صادقي، ميلاد فخرالديني و جاسم کرار براي اين تيم زحمات زيادي کشيديم و اين تيم را نايب قهرمان ليگ کرديم و براي اولين بار در تاريخ اين باشگاه توانستيم سهميه آسيايي کسب کنيم. ما چه کار بدي کرديم که اين برخوردها صورت بگيرد؟ جز خوبي و تلاش و بازي خوب و تمرين در سردترين هواي تبريز به عشق مردم اين شهر چه کاري از ما ديدند؟ به عشق هواداران در سرماي طاقت‌فرساي تبريز تمرين و بازي کرديم و روز جمعه پاداش خود را گرفتيم.
وي درباره چرايي اين اتفاق اظهار کرد: واقعا دليل اين مسئله را نمي‌دانم. هواداران تراکتورسازي با پرچم اين تيم در ورزشگاه بودند و براي اينکه ما نتيجه نگيريم تا تراکتور در رده دوم بماند سعي در تخريب روحيه بازيکنان ما داشتند و به فحاشي پرداختند. اي کاش فراموش نمي‌کردند ما چه زحماتي براي آنها کشيديم. متاسفانه هواداران در اين بازي چشم هايشان را بستند و هر چه خواستند به ما گفتند.
فروزان در پاسخ به اين سوال که آيا اين الفاظ و رفتارها بر روي بازي او تاثير گذاشته است، اضافه کرد: من خيلي ناراحت شدم اما در همه استاديوم‌ها اين اتفاق‌ها هست ولي من تا به امروز در هيچ جا فحش نخورده بودم. اين اتفاق يک امر طبيعي بود اما خيلي از بازيکنان اسم و رسم‌دارتر در فحاشي‌هايي که نسبت به آنها انجام شد عکس العمل بدي نشان دادند ولي من به دو دليل روز جمعه هيچ عکس العملي نشان ندادم. دليل اول عدم واکنش من به احترام مردم تبريز و حرمت روزهاي خوبي بود که آنجا داشتم. هميشه مردم تبريز را دوست داشتم و دوست خواهم داشت و مردم تبريز بدانند هميشه در دل من هستند. دوم هم اينکه من يک بازيکن حرفه‌اي هستم. ياد گرفتم با اين مسائل بايد چگونه برخورد کنم اين مسائل همه جا اتفاق مي‌افتد اما من تمام تمرکز خود را بر روي بازي و وظيفه‌اي که بر دوش من است متمرکز کردم.
فروزان درباره از دست دادن شانس صدرنشيني در روز جمعه گفت: همه‌ي حريفان ما در اين هفته امتياز از دست دادند و اين موضوع طبيعي هست و ما نيز مانند ديگر تيم‌ها امتياز از دست داديم. ما از 5 امتياز عقب ماندگي، 4 امتياز را جبران کرديم و جبران يک امتياز کار سختي نيست. ان‌شاءالله بازي بعد با يک برد خوب جبران مي‌کنيم و مطمئن هستم به زودي به صدر جدول خواهيم رسيد و خيال هواداران راحت باشد که ديگر صدر جدول را از دست نخواهيم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها