أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۵۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
به بهانه جشن بازگشایی دفتر انجمن اسلامی؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه جزئیات مراسم را بازگو نکردند و گویا قرار است این جشن با حضور ابتکار و شکوری راد که سابقه معلوم‌الحالی دارد، به میتینگ سیاسی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه 598، مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، از برگزاری جشن بازگشایی دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و علی شکوری راد نماینده مجلس ششم خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم امروز برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه هم اکنون کشور در خصوص مسائل محیط زیستی شرایط مساعدی ندارد، ابتکار برای حضور در مراسم‌ها و جشن‌های سیاسی وقت بسیاری دارد و در اینگونه مراسم‌ها به سخنرانی می‌پردازد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه جزئیات مراسم را بازگو نکردند و گویا قرار است این جشن با حضور ابتکار و شکوری راد که سابقه معلوم‌الحالی دارد، به میتینگ سیاسی تبدیل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها