أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۶۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
تمرين روز گذشته استقلال در حالي از ساعت 15:30 دقيقه امروز در کمپ ناصرحجازي برگزار شد که اميرقلعه نويي به به خاطر فوت يکي از نزديکانش در تمرين حضور نداشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در تمرین امروز همچنین یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، محمدرضا خرسند نیا و جاسم کرار هم حضور نداشتند. خرسندنیا به خاطر تولد پسرش از کادرفنی استقلال مرخصی گرفته بود. امید ابراهیمی هم امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

امروز یک دوربین مستند ساز به محل تمرین استقلال رفت و با حنیف عمران زاده، امیرحسین صاقی، رضا عنایتی، وحید طالب لو، محسن فروزان و آرش برهانی در مورد کوکان سرطانی مصاحبه کرد.

بازیکنان استقلال زیر نظر جواد ذرینچه تمرینات خود را پیگیری کردند و دروازه بان ها هم با کریم بوستانی تمرینات اختصاصی انجام دادند. در آخر تمرین دروازه بان ها به هم پنالتی زدند که در این بین کری های محسن فروزان و وحید طالب لو در نوع خودش جالب بود.

بازیکنان استقلال ابتدا بدن های خود را گرم کردند و بعد به دو تیم تقسیم شدند و فوتبال بازی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها