أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۸۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
وکیل مدافع مهدی هاشمی مدعی شد پرونده وی مشکل اقتصادی ندارد و سیاسی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، علیزاده طباطبایی که غالباً وکالت عناصر ضدانقلاب و بدنام را برعهده داشته در نشست حزب کار مدعی شد: پرونده مهدی هاشمی از زمانی کلید خورد که احمدی‌نژاد در مناظره معروف گفت بچه‌های هاشمی چه می‌کنند؟ از همان زمان به تمام دستگاه‌های اطلاعاتی خود اطلاع دادند بچه‌های هاشمی باید یک کاری بکنند.
وی ادامه داد: در سال ۸۸ و دستگیری متهمان، آن دوران مهدی هاشمی در ایران بود. در حالی که تمام متهمان اصلی آن زمان در هفته نخست بازداشت شدند. اما تا اوایل شهریور که مهدی هاشمی در ایران بود، حتی احضار هم نشد.
به گزارش ایلنا، وی مدعی اقدامات مفید مهدی هاشمی در حوزه سازه‌های دریایی و سازمان بهینه‌سازی، و نشانه رفتن آقای هاشمی شد و افزود: باید بگویم دعوا با آقای هاشمی از آغاز انقلاب وجود داشته است.
علیزاده طباطبایی توضیح نداده که اگر در کنار اتهامات ضدامنیتی، پولشویی‌های میلیاردی و ارتشاء ۵/۲ میلیون دلاری جرم اقتصادی نیست، پس مصداق جرم اقتصادی چیست.
در عین حال برخلاف فضاسازی وی برای انتساب تعقیب قضایی مهدی هاشمی به احمدی‌نژاد، باید جهت اطلاع وی خاطرنشان کرد که معاون اول احمدی‌نژاد همین چند روز پیش، پس از پایان رسیدگی به پرونده و صدور حکم محکومیت روانه زندان شد؛ ضمن اینکه با برجسته کردن رابطه نسبی یک مفسد اقتصادی و امنیتی نمی‌توان برای او و امثال وی خط قرمز در
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
خیلی کثیفید
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
شاید امروز حمام رفته بوده!!!!
پاسخ
گوگولی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
راست گفته البته از نظر نداشتن غیرت و شرف و ناموس و انسانیت و وجدان وووو همه چیز در وجودش !!!!!!!!!!!!!
پاسخ
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
خدا زیاد کند انواع مواد شوینده وپاک کننده را که همه را اعم از اشیاء والبسه و ظروف را که مثل آیینه برق میاندازد چه راسد به آدم را حالا پاک بودن حضرت ایشان که مشگلی نیست علی الخصوص که وقتی جانب وکیل بعد از یک دوش گرفتن ایشان را دیده باشند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها