أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۸۹۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور سرمربی این تیم و در غیاب هاشم بیک‌زاده برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598،تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی و در حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.

 

در تمرین امروز آبی‌پوشان هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی و جاسم کرار حضور نداشتند ضمن آنکه محمدرضا خرسندنیا بعد از یک روز غیبت در محل تمرین امروز تیمش شرکت کرد.

 

* بیک‌زاده که در تمرینات یکی دو روز اخیر غیبت داشته ظاهرا به دلیل مشکلات مالی تصمیم به عدم حضور در تمرینات را گرفته است. البته مدافع ملی‌پوش استقلال قرار است فردا به دفتر افشارزاده برود و همچنین تیمش را در سفر به اراک همراهی کند.

 

* امیرحسین صادقی مدافع تیم استقلال به دلیل سرمایه‌خوردگی شدید با آبی‌پوشان تمرین نکرد. این بازیکن امروز حتی لباس ورزشی هم پوشید اما شرایط جسمی او باعث شد تا از کادر فنی بخواهد که راهی بیمارستان شود.

 

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی که فرصت نکرده بود در تمرین روز گذشته با آبی‌پوشان صحبت کند به انتقاد از شرایط آنها پرداخته و نقاط ضعف تیمش را در دیدار با گسترش فولاد به بازیکنان گوشزد کرد. سرمربی تیم استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت: در ابتدا باید به محمدرضا خرسندنیا تبریک بگویم که به تازگی پدر شده است اما باید از شما انتقاد کنم به این دلیل این حرف را به شما می‌زنم که تا امروز هیچ وقت این گونه بازی نکرده بودید. در بازی با گسترش اصلا از فوتبالتان راضی نبودم و خیلی بد بازی کردیم.

 

وی افزود: شما ببینید از همین امروز بازی‌های آسیایی شروع شده و جای ما در آسیا خالی است. باید به خاطر مردم هم که شده برای قهرمانی بجنگیم. در این لحظه وحید طالب‌لو به نمایندگی از بازیکنان استقلال خطاب به سرمربی تیمش گفت: در بازی با گسترش بدن‌های بازیکنان سرد بود و البته آب و هوا هم تاثیر داشت که قلعه‌نویی باز هم روی حرف‌های خود تاکید کرد و از بازیکنان خواست از مسابقه آینده باید این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

 

قلعه‌نویی همچنین در خصوص برنامه بازی با آلومینیوم اراک با بازیکنان صحبت کرد و گفت: فردا راهی اراک شده و پس از انجام یک بازی دوستانه به تهران برمی‌گردیم تا انشالله برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده شویم.

 

* اظهارات جاسم کرار پیرامون فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی تعدادی از تماشاگران استقلال شده بود و آنها پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند.

 

* امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز با تجهیزات گرم در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش شد. وی که لباس ورزشی به تن داشت در برخی از موارد نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

 

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال بازی کردند. در این بازی درون‌تیمی جواد زرینچه، ستار همدانی و ایمان عالمی با بازیکنان فوتبال بازی کردند.

 

* وحید طالب‌لو و محسن فروزان امروز زیرنظر کریم بوستانی و در گوشه‌ای از زمین تمرین دروازه‌بانی انجام دادند.

 

* میرشاد ماجدی در تمرین امروز حاضر بود و برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

 

*بازیکنان و کادرفنی استقلال در جریان برگزاری این جلسه تمرینی پیگیر نتیجه بازی نفت تهران و پاختاکور ازبکستان در تاشکند بودند.

 

* طبق اعلام کادر فنی تیم استقلال آبی‌پوشان فردا از ساعت 13و 30 دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین می‌کنند و سپس با اتوبوس راهی اراک شده و در هتل امیرکبیر این شهر مستقر خواهند شد. آبی‌پوشان روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت.
 

 

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها