أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۲۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۴۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی روان و پرحادثه توانست کمیت‌ها و کیفیت فنی خود را لااقل در یک بازی نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس با نتیجه‌ای که مقابل لخویا گرفت، قبل از اینکه علاقمندان پرسپولیس از این پیروزی خوشحال باشند بایستی این سوال بزرگ را جواب دهند: چرا پرسپولیس راحت بازی کرد؟ چرا پرسپولیس در تمام سطح زمین گستردگی قابل قبول داشت؟ چرا پرسپولیس جنگهای بدنی را برد؟ چرا پرسپولیس از حرکت‌های چندنفره و پاس هیا دقیق به این زیبایی بهره می‌برد؟ این چرا‌ها و ده‌ها چرای دیگر به راستی آیا جوابی برای این سوالات وجود دارد؟  با توجه به اینکه لخویا را تیم تمام عیار دیدیم که هم از لحاظ مهره، کادر فنی، چیدمان داخل میدان مسابقه و تسلط بر توپ و هم از لحاظ روحی و روانی تیم قابل قبولی بود، اما چرا پرسپولیس چنین راحت و مسلط بازی را به پایان رساند و برنده بازی شد؟  

به هرحال پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد. این تیم در نیمه اول نمایش قابل قبولی مقابل لخویا ارائه کرد، اما در گلزنی موفق نبود. پرسپولیس نیمه دوم هم بازی را کند و آرام آغاز کرد، اما در دقیقه ۶۰ توانست با گلزنی بنگر از حریف پیش بیفتد. این تیم در دقیقه ۶۵ هم روی یک کار تیمی گل دومش را به ثمر رساند.  
 
هادی نوروزی با پاس پشت پای زیبا کار می‌توانست گل دوم پرسپولیس را بزند. سرخپوشان برخلاف لخویا که خشن بازی می‌کرد، فوتبال تماشاگرپسند و زیبایی ارائه کردند و حتی بعد از گل دوم هم دامنه حملاتشان قطع نشد و در دقیقه ۸۳ این حملات نتیجه داد و گل سوم را از روی نقطه پنالتی محمد نوری به ثمر رساندند. بدین ترتیب، هواداران بعد از مدت‌ها پرسپولیس واقعی را دیدند.  
 
به هرحال امیدواریم کار‌شناسان فوتبال بتوانند این معمای پرسپولیس را حل کنند.  
 
*انگیزه بازیکنان عامل موفقیت پرسپولیس بود
 
محمود کلهر کار‌شناس فوتبال درباره این مطلب گفت: پرسپولیس نسبت به بازی‌های لیگ بر‌تر بسیار متفاوت بازی کرد. این تیم متحول شده بود و فوتبال هجومی ارائه کرد.  
 
کلهر در ادامه عنوان کرد: انگیزه بازیکنان عامل موفقیت این تیم بود. حضور پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه و حمایتی که از تیم محبوبشان انجام دادند هم در موفقیت پرسپولیس در این بازی نقش موثری داشت.  
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: درخشان شیوه و روش بازی متفاوتی نسبت به بازی صبا در این دیدار تدارک دید. بنگر جای علی عسگر قرار گرفت. همچنین از خط دروازه تا خط حمله یک هارمونی و هماهنگی خوبی شکل گرفته بود و همه بازیکنان وظایف خود ره به درستی انجام دادند. خط هافبک نقطه قوت تیم پرسپولیس بود. گابریل و محمد نوری در میانه زمین خیلی خوب بازی کردند. هادی نوروزی و طارمی مهاجمان تیم هم عملکرد خوبی مقابل لخویا داشتند. به هرحال درخشان به خوبی لخویا را آنالیز کرده بود و بازیکنان از دفاع متزلزل لخویا ‌‌نهایت استفاده را کردند.  
 
وی تصریح کرد: انگیزه بالای بازیکنان باعث شد که پرسپولیس این بازی را ببرد. بازیکنان در بازی‌های گذشته تمرکز لازم را نداشتند، اما این بار با روحیه بالا به مصاف لخویا رفتند و فعل خواستن را صرف کردند.  
 
کلهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های لیگ هم حرفهایی برای گفتن داشته باشد.

باشگاه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها