يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۵۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل سابق پرسپوليس شائبه پيشنهاد کفاشيان مبني بر رياستش بر کميته تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال رد مي‌کند.

به گزارش پایگاه 598، امیر عابدینی در این باره گفت: اصلا چنین صحبتی مطرح نشده است، کفاشیان هیچ قولی به من در مورد ریاست بر کمیته تیم های ملی نداد. یک ماه قبل از مجمع کفاشیان با من در مورد وضعیت تیم های پایه صحبت کرد و از من خواست که کمک کنم من هم گفتم هر کمکی لازم باشد برای تقویت تیم های ملی می‌کنم.

 

او در مورد اینکه گفته می‌ شود چند روز پیش دفتر کفاشیان را با ناراحتی ترک کرده هم گفت: اصلا چنین حرفی درست نیست. من چند روز پیش جلسه ای با آقای کفاشیان، تاج، اسدی و حسین عسگری داشتم و در آنجا در مورد وضعیت داوری صحبت کردیم. هیچ دعوا ودلخوری هم وجود نداشت و می‌ خواستیم برنامه ای بریزیم که کیفیت داوری های لیگ بهتر شود.

 

عابدینی در مورد اینکه گفته هدایتی حاضر است با 200 میلیارد پرسپولیس را خریداری کند هم گفت: من گفتم قدیم ها که بحث خرید پرسپولیس وجود داشت، کمیته پیشکسوتان و آقای هدایتی اعلام آمادگی کردند که به مبلغ 200 میلیارد تومان و با بازپرداخت 5 ساله حاضر است پرسپولیس را بخرد. اما حالا این شرایط محقق نشده و هدایتی هم قصدی برای خرید پرسپولیس ندارد.

 

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها