يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
رحیم پور ازغدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد:
رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه اگر انقلابیون مسئله‌های انقلاب را ملی و جهانی نکنند کوتوله‌های داخلی و خارجی برای ما مسئله‌سازی می‌کنند و مطالبه‌های پوچ می‌آفرینند گفت: انقلاب امروز باید در سه جبهه خیلی صریح وارد شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، «حسن رحیم پور ازغدی» در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی، الگوی پیشرفت جامعه اسلامی است که باید مورد توجه و اهتمام همه قرار بگیرد.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دشمن از طرق مختلف وارد کشورها شده است.

وی سپس با طرح این سوال که چرا داعشی‌ها صورت خود را می‌پوشانند، گفت: ازآنجایی که سربازان داعش مزدور برخی از کشورها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند صورت خود را می‌پوشانند.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: اسلام برای ترویج نیاز به چندین سپاه دارد به نحوی که باید سپاه چند صد هزار نفری جهادی و به صورت چریکی برای ترویج اسلام وارد کشورها شوند. برای این کار به سپاهی شامل ده ها هزار نفر تحصیل کرده و افراد با تجربه نیاز داریم.

وی اظهارداشت: باید آنچه که در بانک‌ها اجرایی می‌شود به صورت کامل مشخص شود. باید از مسوولان بانک مرکزی پرسید که آیا می‌دانید در بانک‌ها چه می‌گذرد؟ و آیا تمامی بخشنامه‌ها و قوانین در شبکه بانکی اجرایی می‌شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت مالیات گفت: اگر مالیات نباشد به درآمدهای نفتی وابسته می شویم و چنین امری در نهایت منجر به وابستگی اقتصاد کشور می شود.

رحیم پور ازغدی، راه نجات کشور را اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف دانست و افزود: نباید همه مسایل را به مساله هسته ای گره زد زیرا چهار و پنج کشوری که بمب اتم دارند بر همه دنیا حکومت می کنند واگر ایران نیز غنی سازی هسته ای کند، قدرتمند می شود و نفت را کنترل می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه، گرفتن بهانه از دشمن نباید به معنای آن باشد که دشمن هر کاری می خواهد انجام دهد، یاداور شد : نمی توانیم منتظر باشیم تا دشمن روزی بگوید من دیگربهانه ای ندارم زیرا چنین روزی فرا نمی رسد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بیمه گفت: باید بررسی شود که بیمه ها چگونه باید حرکت کنند تا اقتصاد کشور راه بیفتد و بخش های آسیب پذیر حمایت شوند ضمن اینکه باید در مساله قانون کارنیز باید توجه ویژه شود.

رحیم پور ازغدی افزود: دانشگاه ها و حوزه ها باید وضعیت مالیات ها را بررسی کنند و چگونگی اصلاح ساختار مالیات توسط حکومت باید تعیین شود ضمن آن که مصرف مالیات نیز باید مشخص شود.

وی ادامه داد: برای تشویق مردم به امر مالیات حکومت باید مشخص کند که مالیات را درست تعیین می کند واین مالیات در جای درست خرج می شود.

وی خاطرنشان کرد : وضعیت نقل و انتقال پول باید مشخص وبه مردم تفهیم شود که عادلانه مالیات می‌بندیم و به مردم توضیح داده شود که کجا مالیات مصرف می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها