أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۶۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
او با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های جدید ماهواره‌ای فارسی زبان گفت: 16 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در دو ماه گذشته راه‌اندازی شده که اهداف غیر خدایی دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امام‌جمعه کرج در خطبه‌های نمازجمعه این شهر از نابسامانی‌های فرهنگی در استان البرز انتقاد کرد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های جدید ماهواره‌ای فارسی زبان گفت: 16 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در دو ماه گذشته راه‌اندازی شده که اهداف غیر خدایی دارند.

وی با اشاره به  اهداف دشمن برای از بین بردن روح اخلاق و فکر در جامعه اسلامی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای آثار مخربی دارند.

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به وظیفه اولیای مدرسه بیان کرد: اولیای مدرسه باید روح پاک فطرت را در جوانان زنده کنند تا در انجام وظایف محوله در آینده بتوانند خدمت کنند.

امام‌جمعه کرج گفت: کسی که مسئولیت گرفت نباید بی‌تفاوت باشد و نباید اجازه انجام خلاف در مجموعه‌اش را بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: اگر کسی مسئولیت گرفت و نظارتی بر زیرمجموعه خود نداشت و در آنجا خلافی مرتکب شدند آن مسئول عذری ندارد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: الان در شهر ملاحظه کنید بعضی از آموزشگاه‌های مختلط موسیقی و کلاس زبان تاسیس شده و در سطح شهر تبلیغ می‌شود.

وی با بیان اینکه انجام تبلیغ اسلامی و برگزاری جلسه کرسی تلاوت  قرآن در این شهر با مشکلاتی روبه‌رو است، بیان کرد: جایگاهی برای تبلیغ کرسی تلاوت قرآن و موارد مشابه وجود ندارد و جایگاه‌ها از قبل فروخته شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه‌ها به مسیری فروخته می‌شوند که جمهوری اسلامی بنایی برای ترویج آن ندارد، افزود: این جایگاه‌ها برای تبلیغ کلاس مختلط موسیقی فروخته شده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با طرح این سوال که اگر کلاس موسیقی برگزار می‌کنید چرا این کلاس‌ها مختلط است، تصریح کرد: اگر آقایان می‌گویند که این موضوع وجود ندارد من خودم کلاس‌های این آموزشگاه‌های مختلط را به آنها نشان می‌دهم.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به اینکه یادگرفتن زبان خوب است و باید در این زمینه آموزش‌های لام باشد، ادامه داد: دشمن کم علیه ما کار می‌کند که شما هم از درون در حال انجام این کارها هستید.

وی افزود: این اظهارت تذکر لسانی بود و وظیفه همه مردم است که تذکر لسانی بدهند و این اقل واجبی است که باید انجام دهیم.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه بنده وظایف دیگری غیر از تذکر لسانی دارم، گفت: این مطلب تنها حرف خودم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها