أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۹۶۷۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
وقتی که جماران خود را فراتر از قانون می داند:
رفع فیلتر سایت جماران آن هم بدون حذف محتوای مجرمانه به نوعی دهن کجی به قوانین قضایی کشور محسوب می شود / پیگیری های خبرنگار ما حکایت از تعهد مسئول سایت جماران مبنی بر حذف تصاویر مجرمانه قبل از رفع انسداد این سایت دارد که علی رغم تعهد سایت جماران، تا این لحظه محتوای مجرمانه را حذف ننموده و رفتار قلدر مأبانه خود را همچنان ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه 598، سایت جماران که در چند سال گذشته به عنوان سایت خبری نظرات شخصی سید حسن خمینی به فعالیت پرداخته است از شب گذشته به دستور مقام قضایی و به علت درج محتوای مجرمانه (تصویر یکی از سران فتنه) از دسترس خارج شده بود که در غروب جمعه بدون حذف تصاویر خاتمی دوباره در دسترس قرار گرفت.

این اقدام سایت جماران در حالی بود که چندی پیش قوه قضاییه ی مصوبه شورای عالی امنیت ملی را در خصوص ممنوعیت انتشار تصویر و یا خبر رئیس دولت هشتم به عنوان یکی سران فتنه را به رسانه ها اعلام نموده بود.



در همین خصوص سخنگوی دستگاه قضا اواخر بهمن ماه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جرم بودن انتشار تصویر و مطلب رییس دولت هشتم، گفت: شورای عالی امنیت ملی یا قوه قضاییه در مورد افرادی تصمیم گرفته و آنها را به عنوان سران فتنه محسوب کرده اند که دستگاه قضا می تواند در این راستا دستور دهد که مثلا رسانه ها حق انتشار تصویر و مطالبی از آن شخص را ندارند که در غیر این صورت برخورد می شود.

اما در این بین رفع فیلتر سایت جماران آن هم بدون حذف محتوای مجرمانه به نوعی دهن کجی به قوانین قضایی کشور محسوب می گردد که البته این نوع رفتارها در بی توجهی به قوانین قضایی و خود را فراتر از قانون دانستن در اطرافیان اکبر هاشمی رفسنجانی و برخی از منتسبین به بیت امام در قضایای سال 88 بارها تکرار شده بود.

همچنین سایت بهار نیوز که به علت درج تصویر خاتمی همزمان با جماران از دسترس خارج شده بود همچنان فیلتر می باشد و ادامه کار سایت جماران بدون حذف محتوای مجرمانه بستر را برای ادامه قانون شکنی و خودبرتر بینی گردانندگان این سایت را فراهم می نماید.

پیگیری های خبرنگار ما حکایت از تعهد مسئول سایت جماران مبنی بر حذف تصاویر مجرمانه قبل از رفع انسداد این سایت دارد که علی رغم تعهد سایت جماران، تا این لحظه محتوای مجرمانه را حذف ننموده و رفتار قلدر مأبانه خود را همچنان ادامه می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
حالم از پارتی بازی به هم می خوره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
آنوقت به راحتی تمام سایت های احمدی نژآدی را فیلتر میکنن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
۰
۱
بدبختا از تصویر سید محمد هم ترس دارین
بزدلای بدبخت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها