يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۷۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
۳۵ زن و ۴۰ مرد که در يک پارتي شبانه شرکت کرده بودند توسط نيروهاي اطلاعات و عمليات حوزه يک سپاه سلمان شناسايي و دستگير شدند.
نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي حوزه يک مقاومت بسيج سپاه سلمان چندي پيش از طريق گزارش هايي متوجه شدند تعدادي زن و مرد به صورت زننده اي در يک مهماني شبانه حضور دارند که پس از کسب دستور از مراجع قضايي به محل پارتي شبانه واقع در جاده قديم قوچان مراجعه کردند و تمامي اعضاي حاضر در اين مراسم را با همکاري ماموران ناجا دستگير کردند.

 

دستگيرشدگان براي رسيدگي قضايي به شعبه ۸۲۴ مجتمع قضايي شهيد قدوسي دادسراي مشهد منتقل شدند. در خور ذکر است برخي از دختران بازداشت شده بدون اطلاع خانواده خود و به بهانه هاي واهي از خانه خارج شده و در اين مراسم شرکت کرده بودند.


منبع : خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۹:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۱
۰
والا مفسدین اقتصادی و رانت خوارها و اختلاس کنندگان و و و ضرر و تاثیرشان بر مردم و جامعه بیشتر و بدتر است است اگر میفهمیدید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها