أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۷۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز آمار و بانک مرکزی دو مرجع رسمی اعلام نرخ تورم هستند که باید دلایل و آمار خود را اعلام کرده و در معرض کارشناسی قرار دهند.

به گزارش پایگاه 598، محمد حسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس‌جمهور در خصوص تورم صفر در بهمن ماه، گفت: این اظهارنظر باید به قضاوت عمومی گذاشته شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم دائم با قیمت‌ها مواجه هستند و نسبت به این موضوع قضاوت می کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس مرکز آمار و بانک مرکزی را دو مرجع رسمی اعلام نرخ تورم خواند و گفت که مراجع رسمی باید استدلال‌های کارشناسی خود را در خصوص صحت و سقم آن ارائه کنند.

به گزارش مهر، رئیس‌جمهور چندی پیش اعلام کرد نرخ تورم در بهمن ماه صفر بوده است.

معاون اقتصادی و محاسبات مرکز آمار ایران در پی اظهارات رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: شاخص قیمت در دی‌ماه ۲۰۴.۱ و در بهمن‌۲۰۴.۲ بوده که این شاخص در محاسبات آماری با رند شدن صفر تعبیر می‌شود. افزایش شاخص کل نسبت به مشابه سال قبل تورم (نقطه به نقطه) ۱۴.۴ درصد است و تورم ۱۲ ماهه منتهی به بهمن‌ماه مشابه سال قبل ۱۵.۲درصد است که نسبت به دی‌ماه کاهش داشته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها