أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل سابق استقلال ادعا مي‌ کند که با اخراج کرار چيزي درست نمي شود چون باشگاه براي او هزينه کرده است.
به گزارش پایگاه 598، علي فتح‌الله‌زاده به گفت که باشگاه استقلال کار درستي کرده که مي‌ خواهد کرار را جريمه کند چون رفتارهاي او به يک معضل تبديل شده است.

تيم هاي حريف از رفتار کرار نهايت استفاده را مي‌کنند
کرار يک بازيکن بي نهايت عاطفي است که کوچکترين چيزي روي کارش تاثير مي‌ گذارد. تيم هاي حريف از اين اخلاق رفتار او نهايت استفاده را مي‌کنند. دليل آن هم اين است که از اول بازي سعي مي‌ کند اعصاب او را به هم بريزد و متاسفانه کرار هم زود تحت تاثير قرار مي‌گيرد.

کرار به يک مشکل تبديل شده است
کرار فوتباليست خيلي خوبي است اما امسال حتي از گذشته هم عصبي تر به نظر مي‌ رسد. به هر حال استقلال روي او حساب کرده است اما رفتارهاي او براي استقلال به يک مشکل تبديل شده است. بيشتر از اينکه تيم هاي حريف از بازي کردن کرار آسيب ببينند، خود استقلال از آن ضربه خورده است چون نمي‌ تواند روي او حساب کند.

از کار آقاي افشارزاده خوشم آمد
من از مصاحبه اي که آقاي افشارزاده کرد و گفت که حتما او را جريمه مي‌ کند، خيلي خوشم آمد. بالاخره يک بازيکن وقتي کاري مي‌ کند، حتما بايد جريمه اش را هم بپردازد. البته من مطمئنم باشگاه استقلال پيش از اين هم جرائمي را براي کرار در نظر گرفته بود اما دليلي ندارد اين مسائل رسانه اي شود. مشکلات يک تيم را دليل ندارد مردم بفهمند.

اخراج کرار چيزي را حل نمي‌ کند
من اعتقاد ندارم کرار به خاطر اينکه به فوتبال ايران بي احترامي کرده بايد اخراج شود. به هر حال کرار بازيکني است که براي او هزينه شده و ضمن اينکه يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان استقلال است، حالا اگر مديران اين باشگاه تصميم بگيرند او را اخراج کنند، چه چيزي درست مي‌ شود؟ او را بايد جريمه کرد تا ديگر چنين رفتارهايي را تکرار نکند.

باشگاه ها بيشتر دقت کنند
مطمئنا سال هاي بعد باشگاه هاي در انتخاب بازيکنان خارجي که مي‌ گيرند، بيشتر دقت مي‌ کنند. به هر حال بازيکناني که به ايران مي‌ آيند، بايد از نظر رفتاري و البته فني بازيکناني باشند که به فوتبال ايران کمک کنند و نبايد اين رفتارها در فوتبال ما اتفاق بيافتد.

شرايط واگذاري هيچ فرقي نکرده
از نظر من شرايط واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هنوز هم بهتر نشده چون قيمت آن واقعا زياد است. من از نظر فني و اقتصادي حرف مي‌زنم. به نظر من رقم واگذاري خيلي بالا است و کسي که بخواهد در اين باشگاه درآمدزايي کند، حتما به مشکل مي‌ خورد. من مي‌ توانم اين را بنويسم و امضا کنم.

شرايط درآمدزايي وجود ندارد
در فوتبال ما شرايط درآمدزايي وجود ندارد و کسي که مي‌ خواهد اين باشگاه را بخرد، نمي‌تواند مبلغ 300 ميليارد تومان را به راحتي دربياورد. حق پخش در همه جاي دنيا بيش از 60درصد از مبلغ يک باشگاه را تشکيل مي‌ دهد. اما در ايران باشگاه ها نمي‌ توانند از اين حق خود استفاده کنند. يا اسپانسر روي پيراهن که تيم هاي اروپايي حداقل 20 ميليون يورو از آن درآمد دارند اما در زمان خود من در استقلال ما بالاترين قرارداد اسپانسر را با مبلغ 7 ميليارد تومان بستيم که با استاندارد روز دنيا خيلي فاصله دارد.

چه کساني سرخابي ها را مي‌ خرند؟
من فقط اين را مي‌ توانم بگويم که کسي که پولش را با حساب و کتاب به دست آورده باشد، محال است براي خريد استقلال و پرسپوليس اقدام کند. اگر کسي بخواهد براي خريد سرخابي ها جلو بيايد، حتما کسي است که پول بادآورده داشته باشد و بخواهد دو، سه سال اسمي براي خودش دست و پا کند. بعدش هم به دولت مي‌ گويد نمي‌ تواند کار کند و دوباره روز از نو و روزي از نو.

پاشازاده استقلال را مي‌خرد
من بعيد مي‌ دانم آقاي وزير گفته باشد که براي پرسپوليس دو مشتري پيدا شده است چون با اين شرايط هيچ کس حاضر نيست استقلال و پرسپوليس را بخرد. در ضمن اين هم که گفته استقلال مشتري ندارد هم حرف صحيحي نيست چون مهدي پاشازاده اعلام کرده که استقلال را مي‌ خرد. (باخنده)

کار پوري حسيني با ارزش است
همين که پوري حسيني رئيس سازمان خصوصي سازي عزم کرده که دو باشگاه را به بخش خصوصي واگذار کند، اتفاق خوبي است. حالا قيمت که ديگر به ايشان ربطي ندارد، اميدوارم قيمت ها به واقعيت نزديک شود تا خريداران بتوانند، جلو بيايند.

خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها