يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۸۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
هفته اول مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با ۲ دوئل ايراني ـ قطري و ۲ مصاف ايراني ـ ازبکي توام بود.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس و فولاد برابر دو نماینده قطر صاحب یک برد و یک مساوی شدند اما نفت و تراکتورسازی برابر تیم های ازبکستانی در خاک حریف صاحب ۲ شکست تلخ شدند.

نفت که هفته گذشته برابر الجیش در مصاف پلی آف خوب کار کرد و به مرحله گروهی صعود کرد، برابر تیم پاختاکور تاشکند که ۱۰ نفره هم شده بود، علیرغم ارائه یک بازی قابل قبول به خاطر کم تجربگی و اشتباه دروازه بانش ۲ ـ یک باخت و تیم تراکتورسازی هم که برابر تیم متوسط نسف قارشی بازی می‌ کرد، به حریف با همان نتیجه ای باخت که نفت‌تهران باخته بود.

نکته مشترک درباره عملکرد تیم های تراکتورسازی و نفت برابر ازبکستانی ها این بود که هر دو تیم با میزبان ازبکی یک ـ یک بودند ولی با دریافت گل دوم بازی را واگذار کردند.

حالا دو تیم قرمزپوش کشور که قهرمان و نایب قهرمان لیگ سال گذشته هستند، هفته آینده به ازبکستان می‌ روند و با دو تیم دیگر ازبکستانی بازی می‌ کنند. پرسپولیس به مصاف بنیادکار معروف رفته و فولاد حریف تیم لوکوموتیوی تاشکندی خواهد بود که برای اولین بار در لیگ قهرمانان حاضر شده است. برد این دو تیم ضمن آنکه می‌ تواند به روند مثبت دو تیم ادامه دهد، در واقع انتقام تیم های ایرانی را از ازبکستانی ها خواهد گرفت که البته امیدواریم اینگونه باشد
جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها