أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی پرسپولیس یک بار دیگر از همه کسانی که این تیم را در بازی با لخویا حمایت کردند تشکر کرد.

به گزارش پایگاه 598، سرمربی پرسپولیس روز جمعه مهمان برنامه ورزش و مردم بود.او ابتدا از مشکلات پس از بازی با استقلال حرف زد و گفت:«وقتی تیمی موفق می شود،موفقیتش به خیلی از عوامل بستگی دارد.یک تیم دیگر پشت آن است.ما بعد از بازی با استقلال مشکلات زیادی داشتیم.تغییراتی که باید در تیم انجام می دادیم زمان بر بود.مشکل بزرگ ما محروم و مصدوم های تیم بودند.بازیکنان سرباز،بازیکنی مثل صادقیان که محروم بود و ...ما نمی توانستیم شکل اصلی مان را پیدا کنیم.دوستان انتقاد می کردند که چرا ما یک ترکیب ثابت نداریم اما خیلی ها مسائل را نمی دانند.من وقتی تیم را تحویل گرفتم 8 تا بازیکن محروم و مصدوم داشتم.ما این بحران را گذراندیم تا به فصل نقل و انتقالات رسیدیم.در نهایت کار به جایی رسید که مشکلات ما زیاد تر شد.به نظرم بچه ها تلاش زیادی کردند.ما لخویا را بردیم چون تلاش زیادی کرده بودیم.»

درخشان ادامه داد:«بحث فشار روحی و روانی روی بازیکنان روی آنها تاثیر می گذارد.تماشاچیان از پرسپولیس انتظار دارند.آنها دوست دارند تیم همه اش برنده باشد.بازیکنان من تمرکز لازم را در هفته های قبل نداشتند.از یک طرف هم بحث های جانبی هم زیاد بود.خدا را شکر می کنم که لخویا را بردیم و خیلی متفکرانه بازی کردیم.من از بچه ها تشکر می کنم.در فوتبال فرصت های زیادی گیر می آید.»


 او تصریح کرد: فشار روانی روی تیم ما بسیار زیاد بود و این موضوع را تماشاگران و همین طور مطبوعات ایجاد کرده بودند فشار روی بازیکنان چند برابر بود و من سعی می‌کردم هر هفته جلساتی را برای بازیکنان برگزار کنم که آن‌ها را از این فشار خارج کنم. بازیکنان من فوتبال خوبی بازی می‌کردند. شما فراموش نکنید در فوتبال فرصت‌های زیادی به دست می‌آید اما آنچه که مهم این است که از فرصت‌ها خوب استفاده کنید. من واقعا در دوران بحران اذیت شدم.

درخشان تصریح کرد: معتقدم بین سال‌های 72 تا 76 دوران طلایی پرسپولیس بود. در این دوران مهندس عابدینی برای موفقیت پرسپولیس خیلی تلاش کردند. می‌خواهم همین جا از ایشان و همین طور پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم. از پیشکسوتانی چون علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و احمد رضا عابدزاده که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند تشکر کنم. من این پیروزی را به متعلق به هواداران می‌دانم.


او در ادامه در واکنش به شعار هواداران مبنی بر "حمید خان فرگوسن" اظهار کرد:«من عضو کوچک این خانواده هستم و فرگوسن نیستم.آمده ام به پرسپولیس کمک کنم.»

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها