يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۸۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
برنامه کاری تیم فوتبال پرسپولیس در ازبکستان مشخص شد و بر این اساس، سرخپوشان تنها تمرین خود در تاشکند را ساعت 18 به وقت محلی انجام خواهند داد.
به گزارش پایگاه 598؛و بنابر اعلام امیر علی حسینی، تیم فوتبال پرسپولیس تنها تمرین خود در تاشکند را ساعت 18 روز دوشنبه (به وقت محلی) یازدهم اسفند ماه در ورزشگاه اصلی بنیاد کار محل برگزاری مسابقه برگزار خواهد کرد.

جلسه هماهنگی پیش از بازی بین مدیران دو تیم و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه و کنفدراسیون فوتبال آسیا و نشست خبری مربیان نیز طبق برنامه به ترتیب در ساعت‌های 11 و 12:30 به وقت محلی در ورزشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد.

گفتنی است، منطقه زمانی تاشکند 1:30 دقیقه جلوتر از تهران است.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها