کد خبر: ۲۹۹۸۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش باید به روند پیروزیهای پیاپی خود ادامه دهد. او به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و او را یکی از دلایل پیروزی تیمش در این دیدار دانست.

به گزارش پایگاه 598، در آغاز هفته بیست و سوم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ در خانه از کلن پذیرایی کرد و توانست در ادامه روند خوب خود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد تا یک پیروزی پر گل دیگر را به دست بیاورد و ثابت کند که شانس نخست قهرمانی در فصل جاری است.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بایرن مونیخ در این دیدار هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و هم پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و این باعث خوشحالی زیاد من شده است. کلن دومین تیم در فصل جاری است که در بیرون خانه بهترین نتایج را به دست آورده است و این نشان می دهد که آنها تیم خوبی هستند با این حال ما توانستیم پیروزی ارزشمندی را به دست بیاوریم و پیروز بازی شویم.

او ادامه داد: پیروزی در این دیدار اصلا آسان نبود به همین خاطر خوشحال هستیم. باید به روند پیروزیهای خود ادامه دهیم تا به کسب عنوان قهرمانی نزدیک بشویم. هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده است. اگر می خواهیم قهرمان بشویم باید قوی ظاهر شویم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود گفت: بازی را خوب آغاز کردیم اما گاهی اوقات تسلط خود را بر توپ از دست می دادیم و به حریف اجازه می دادیم تا پا به توپ شود و دروازه ما را تهدید کند. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم. مانوئل نویر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و روی چند توپ دروازه ما را نجات داد. در حالی‌ که بازی از دست ما خارج شد دوباره به خود آمدیم و توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم تا نشان دهیم که تیم خوبی هستیم.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ هم پس از بازی به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و او را دلیل اصلی پیروزی تیمش در این دیدار دانست. این بازیکن هلندی گفت: از مانوئل نویر به خاطر نمایش بسیار خوبی که در این دیدار داشت تشکر می کنیم. او کسی بود که با واکنش های خوب خود پیروزی را در این دیدار به ما هدیه داد. امیدوارم که او در دیدارهای آینده هم به همین اندازه خوب ظاهر شود.

او ادامه داد: بسیار خوشحالیم که به روند پیروزیهای خوب خود در بوندسلیگا ادامه می دهیم. در دیدار برابر کلن خوب و قدرتمند ظاهر شدیم. در ورزشگاه خانگی خود با اختلاف خوبی به پیروزی رسیدیم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته ایم.

با این پیروزی بایرن با 23 بازی 58 امتیازی شد و اختلاف خود را با وولفسبورگ قبل از برگزاری رقابت های این هفته بیشتر کرد.


ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها