أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
جوزپه ماروتا، مدير ورزشي يوونتوس از علاقه باشگاهش به جذب ادينسون کاواني و همچنين حفظ پل پوگبا خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، کاوانی از زمان پیوستنش به پاریس سنت ژرمن، نتوانسته عملکرد باثبات و خوبی از خود به جای بگذارد و قصد دارد از این باشگاه جدا شود. زوج او با زلاتان تا به اینجا جواب نداده و اغلب او مجبور به بازی کردن در کناره‌هاست، جایی که علاقه ای به آن ندارد. یووه یکی از مشتریان پر و پا قرص کاوانی بوده و حالا، بار دیگر ماروتا از علاقه بیانکونری ها به جذب او خبر داد.

او گفت:" کاوانی بازیکن فوق‌العاده ای است و وقتی از ناپولی به پی اس جی رفت، هزینه سنگینی برای باشگاه جدیدش داشت. ما قصد نداریم علاقمان به جذب او را پنهان کنیم."

ماروتا درباره حفظ پوگبا گفت:" وقتی به قدرت تیمی می‌رسید که بازیکنان ، کیفیت بالای انفرادی داشته باشند. پوگبا از آن دسته بازیکنان با استعداد است که قصد نداریم به فروش برسانیم. هیچ پیشنهاد جذابی برایش دریافت نکرده ایم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها