أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي باشگاه نفت مسجدسليمان از حل شدن مشکل اين تيم و بازگشت بازيکنان به تمرينات خبرداد.
به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی از حل شدن مشکلات این تیم گفت: دیشب جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره، بازیکنان بزرگتر تیم، آقای رضائیان، آقای عالی پور و بنده تشکیل شد و انشاالله قرار شد قبل از بازی با تیم استقلال 20% از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شود تا در آستانه بازی مهم با تیم استقلال، بچه ها از نظر روحی و روانی در حالت خوبی قرار بگیرند. برای بقیه مسائل و مشکلات تیم، مسئولان محترم دنبال منابع مالی هستند تا پول بیشتری به باشگاه تزریق شود و مشکلات یکی یکی حل شوند.

مکوندی در رابطه با شروع تمرینات این تیم گفت: از امروز مجددا تمرینات را از سر می گیریم و تا برای بازی با استقلال به آمادگی برسیم، البته باید بگویم در این چند روز هم بچه ها خودشان تمرین می کردند تا روی فرم باقی بمانند اما خب بهرحال تمرینات گروهی برای آمادگی تیم مهم است و امیدوارم بتوانیم به موقع خودمان را آماده این دیدار مهم بکنیم. البته تمامی دیدارهای باقیمانده برای ما مهم هستند چرا که باید امتیازات لازم را برای رسید به یک جایگاه مناسب کسب کنیم.

وی در پایان گفت: من باید از مردم مسجدسلیمان و امام جمعه محترم و دکتر جلیلی نماینده مسجد سلیمان در مجلس و نیز استاندار محترم خوزستان تشکر کنم که در این شرایط بسیار از ما حمایت کردند و ما را تنها نگذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها