يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
معاون اجرايي باشگاه فولاد خوزستان گفت: محمد قاضي مشکل خيلي خاصي ندارد و مسئله‌اي که براي او پيش آمده را حل مي‌کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، اسماعیل عسگریان در مورد تساوی فولاد خوزستان مقابل السد قطر گفت: در دیدار مقابل السد قطر عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. داور در این بازی خیلی عدالت و انصاف را رعایت نکرد و با اقدامات خود روحیه بازیکنان ما را خراب کرد. نوع قضاوت داور تاثیر منفی روی عملکرد تیم ما گذاشت.

وی افزود: السد قطر برای کسب تساوی به میدان آمد و در جریان بازی بیشتر دل به ضد حملات داد. خطر زیادی روی دروازه ما ایجاد نشد و در نهایت هم بازی با تساوی به پایان رسید.

معاون اجرایی فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا این تیم می‌تواند به مسابقات باز‌گردد اظهار داشت: تازه در اول بازی‌ها قرار داریم. مطمئنا می‌توانیم در ادامه این نتایج را جبران کنیم و امید زیادی داریم که در دیدار مقابل لوکوموتیو دست پر میدان را ترک کنیم.

عسگریان در رابطه با وضعیت محمد قاضی و اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده او برای بازگشت به تیم باید عذرخواهی کند اظهار داشت: قاضی بازیکن فولاد خوزستان است. ما این مسئله را بررسی می‌کنیم ولی مشکل خاصی وجود ندارد و این مسئله به امید خدا حل خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا قاضی به نیمکت‌نشینی اعتراض داشته است خاطرنشان کرد: به طور دقیق در جریان این مسئله نیستم اما هر بازیکن و شخصی باید تابع باشگاه و مجموعه تحت قرارداد با آن باشد و به امید خدا این مسئله را هم حل می‌کنیم.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با ناراحتی مسئولین تراکتور‌سازی از عدم صدور مجوز برای بازیکنان سرباز 4 تیم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: حضور این بازیکنان می‌توانست تاثیر خوبی در روند تیم داشته باشد. ما می‌‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و اگر این نفرات بودند شرایط نماینده‌های ایران در آسیا بهتر می‌شد. به هر حال تا به الان این مجوز صادر نشده است.

عسگریان در پایان در رابطه با دیدار مقابل لوکوموتیو تاشکند تصریح کرد: کادر فنی فولاد خوزستان دیدارهای لوکوموتیو را آنالیز کرده است و شناخت خوبی از آنها داریم. ما سال قبل از ازبکستان نتیجه خوبی گرفتیم و امیدواریم امسال هم بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها