يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در جاده غار علیصدر از توابع شهرستان کبودرآهنگ یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری شامگاه جمعه بیان کرد: این حادثه عصر امروز اتفاق افتاد و در این سانحه سرنشن 70 ساله این خودرو فوت کرد و راننده 39 ساله نیز به شدت مجروح شد.

 

رییس پلیس راه استان همدان علت بروز این سانحه دلخراش را بی احتیاطی راننده خودرو و تردد با سرعت غیر مطمئنه ذکر کرد.

 

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن محل استقرار تیم های امدادی هلال احمر و فوریت های پزشکی، نیروهای امدادی به موقع در محل حاضر شدند و راننده مجروح به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد.

 

وی با ذکر اینکه جاده غارعلیصدر باید به آزاد راه تبدیل شود، اظهار کرد: این جاده را از مناطق حادثه خیز نیست ولی با توجه به افزایش تردد در ایام نوروز و فصل تابستان باید این مسیر تعریض و به آزاد راه تبدیل شود.

 

آمارهای منتشره حاکی از آن است که واژگونی خودرو 38 تا 40 درصد از سوانح رانندگی استان همدان را به خود اختصاص داده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها