أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
مقام‌های امنیتی امریکا برای شناسایی و بازداشت یک مرد هکر اهل کشور روسیه جایزه‌ای سه میلیون دلاری تعیین کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران ،براساس گزارش مأموران اف.بی.‌ای، «ایوگنی بوگاچف» ملقب به «لاکی 12345» یا معروف به «اسلاویک» به جرم هدایت یک شبکه حمله سایبری برای سرقت بیش از 100 میلیون دلار و ویروسی کردن یک میلیون دستگاه رایانه تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. این هکر حرفه‌ای روس، با ایجاد اختلال در شبکه حساب‌های مالی کاربران کامپیوتر میلیون‌ها دلار پول به جیب زده است.

 

مأموران پلیس اف.بی.آی جست‌وجوهای بین‌المللی خود را برای شناسایی و دستگیری این هکر آغاز کرده‌اند. طبق گزارش‌های منتشر شده جایزه 3 میلیون دلاری نخستین باری است که برای یک مجرم سایبری تعیین می‌شود. در همین رابطه مأموران پلیس اینترپل و فدرال امریکا، با انتشار تصاویری از این هکر نابغه قصد دارند وی را بسرعت دستگیر کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها