يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سه نفر از دانشجویان دانشگاه فلوریدا در امریکا براثر تیراندازی مجروح شدند و به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان انتقال یافتند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، رسانه‌ها بعد از ظهر سه‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری دو نفر ناشناس که یکی از آنان دانشجو است در ارتباط با این حادثه شناسایی و دستگیر شده‌اند. تیراندازی در محدوده پارکینگ دانشگاه اتفاق افتاد و با شلیک‌های پراکنده به سمت سه نفر از دانشجویان پایان یافت.

 

پس از این تیراندازی بلافاصله خودروهای اورژانس به محل حادثه فرستاده شدند که اکنون سه دانشجوی مصدوم که بشدت آسیب دیده‌اند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. یک تیم ویژه از کارشناسان پلیس در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و افراد تیرانداز تاکنون لب به اعتراف نگشوده‌اند تا انگیزه آنها از تیراندازی روشن شود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها