يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
مارکو رويس، ستاره دورتموند عنوان کرد که تيمش نمي‌تواند شکستي مقابل شالکه متحمل شود.
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم امروز در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دورتموند که سه پیروزی پیاپی در بوندس لیگا کسب کرده و خود را از قعر جدول بالا کشیده، قصد دارد به روند خوبش ادامه دهد. حال رویس نیز عنوان کرد که تیمش، نمی‌تواند متحمل شکستی دیگر مقابل حریف شود.

او گفت:" دربی در خون ماست. مقابل شالکه می‌دانیم که باید بجنگیم و تلاش کنیم و نمی‌توانیم متحمل شکست شویم. دربی برای هواداران در این منطقه خیلی مهم است. این موضوع کاملا مشهود است ولی ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا پیروز شویم. در خانه مسلما می‌خواهیم پیروز شویم. مسلما آسان نخواهد بود. شالکه به تازگی خیلی مستحکم بوده . سبک بایز آنها دفاعی است و خط دفاعشان خیلی خوب کار کرده است. ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به بهترین شکلی آماده شویم و البته شانس خوبی برای پیروزی داریم. هنوز می‌گویم که شانس دو تیم برای پیروزی، 50-50 است."

دربی روور که از حساس ترین دربی‌های اروپاست، به صورت زنده از سایت ورزش سه پخش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها