کد خبر: ۲۹۹۹۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
معاون حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش درباره واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي گفت: ما تکليف قانوني‌مان را انجام داديم و موارد مربوط به قيمت بر عهده ما نيست.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران با تلاش معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است که این نشست تا بعد از ظهر با برگزاری کارگاه‌های ویژه ادامه خواهد داشت.

بعد از سخنرانی وزیر ورزش نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای وقهرمانی وزارت ورزش، احمد روستا دبیر علمی هم‌اندیشی، محمدرضا داورزنی و شیرازی پاسخگوی سؤالات اعضای حاضر در جلسه بودند.

نصرالله سجادی درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی و اینکه فکر نمی‌کنید بهتر باشد اصلا این کار صورت نگیرد، گفت: این تکلیف قانونی است که بخش‌های وابسته به دولت که امکان خصوصی‌سازی دارند، خصوصی شوند. واگذاری دیگر در اختیار ما نیست و مسئولان دیگر باید در این خصوص پاسخ دهند. حالا اینکه درست قیمت‌گذاری شده یا خیر، بر عهده وزارت ورزش نیست. ما فقط ملزم بودیم مصوبه قانونی را رعایت کنیم.

سجادی همچنین درباره حق پخش تلویزیونی و توافقات انجام شده بین وزارت ورزش، سازمان لیگ و صدا و سیما تصریح کرد: در جهت حل مشکل گام‌هایی برداشته‌ایم در حال حاضر حق پخش تلویزیونی یک موضع یکطرفه است. یعنی طرفی که بازی را پخش می‌کند بیشتر نفع می‌برد تا باشگاه و مخاطبان.

داورزنی هم در این مورد اظهار داشت: رسانه‌ها و مجلات همه از ورزش سهم می‌برند. صدا و سیما هم با پخش ورزش سود لازم را کسب می‌کنند اما وقتی می‌خواهد به ما پول بدهد اعانه می‌دهد.

در ادامه احمد روستا درباره اینکه آیا در بحث واگذاری سرخابی‌ها فقط برند به فروش می‌رود و اینکه حق فروش به کجا تعلق دارد، عنوان کرد: برند آثار اخلاق، افکار، گفتار و رفتار شما در طول حیات است. حالا این سؤال پیش می‌آید که چه کسانی برند را برای استقلال و پرسپولیس درست کردند. آیا صاحبان، مربیان، ورزشکاران و طرفداران در ایجاد برند نقش داشته‌اند؟ چقدر از این قیمت اعلام شده مربوط به گذشته استقلال و پرسپولیس است. دولت هم سال‌هاست مسئولیت اداره آنها را بر عهده دارد. قطعا برند را دولت ایجاد نکرده اما در آن نقش داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها