يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
الهلال عربستان با سرمربي جديدش اين هفته در ليگ قهرمانان آسيا برابر فولاد ايران قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، الهلال عربستان بعد از صدرنشینی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در دومین دیدار خود به مصاف فولاد ایران خواهد رفت که با تک امتیاز دیدار برابر السد، رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

الهلال البته نسبت به دیدار گذشته‌اش با یک تغییر بزرگ به مصاف فولاد خواهد رفت و روی نیمکت این تیم دنیس گئورگیوس یونایی خواهد نشست که در دو فصل اخیر هدایت تیم هاپوئل قبرس را برعهده داشته است.

الهلال در لیگ عربستان رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مقابل العروبه شکست خورد تا از النصر صدرنشین فاصله بگیرد و امیدهایش برای قهرمانی کمرنگ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها