کد خبر: ۲۹۹۹۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
محمد قاضي مهاجم تيم فولاد در خصوص جلسه امروزش با دهکردي و آخرين شرايط فولاد با ما به گفت و گو نشست.
به گزارش "ورزش سه" قاضی در گفت و گویی به سئوالات ما پاسخ داد.

در خصوص تساوی فولاد مقابل السد صحبت کنید؟
ما بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت های خیلی خوبی را داشتیم که متاسفانه از دست رفت. بچه ها زحمات خود را کشیدند، بازی اول در لیگ قهرمانان خیلی مهم است. بخصوص که در این بازی میزبان هم باشی. تلاش می‌ کنیم در بازی بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

فولاد در سه هفته اخیر در هر بازی تغییراتی زیادی داشته، فکر نمی‌ کنید این امر در نتیجه گیری تیم موثر باشد؟
متاسفانه در دو بازی لیگ بیش از رقابت های لیگ قهرمانان با چند اشکال روبه‌رو بودیم که باید آنها را برطرف کنیم. شما مطمئن باشید فولاد در ادامه بهتر خواهد شد.

جلسه ای امروز با دهکردی مدیرعامل فولاد داشتید در این باره صحبت کنید؟
جلسه خیلی خوب بود، در مورد اتفاقات چند روز اخیر صحبت کردیم. من نمی‌ توانم تمام مسائل را بیان کنم چون درون خانودگی است شما بهتر است در این باره از دهکردی سوال کنید.

اسکوچیچ در مصاحبه ای اعلام کرده است که شما برای بازگشت به فولاد باید از هواداران عذرخواهی کنید. با این قضیه مشکلی ندارید؟
من به خاطر این به فولاد آمدم که به این تیم در لیگ و آسیا کمک کنم. دلیل اصلی من برای حضور در فولاد، حضور تماشاگران پرشور اهوازی بود که هیچ وقت یادم نمی‌ رود من از این تیم به فوتبال ایران مطرح شدم. من باید دینم را به مردم اهواز ادا کنم اگر عذرخواهی من باعث موفقیت تیم فولاد می‌ شود، من هیچ ترس و واهمه ای از این قضیه ندارم. من دست تک تک هواداران فولاد را می‌ بوسم.

آینده فولاد را چطور می‌ بینی؟
فولاد تیم بزرگ با ساختارهای مجهز است. باور دارم فولاد با وجود بازیکنانی مثل شریفات، جماعتی، آل‌نعمه، محسن مسلمان که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد و همچنین وجود بازیکنان جوان و با انگیزه که آینده فولاد را می‌ سازند، قطعا از گروهمان در آسیا صعود خواهیم کرد و فاصله 2 امتیاز خود را در لیگ نیز جبران خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها