أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۹۹۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
سرماي هواي ازبکستان که باعث شده دو نماينده ايران در اين کشور و در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان تن به شکست برابر نسف و پاختاکور بدهند به سوژه‌اي براي پرسپوليسي‌ها تبديل شده که اين هفته بايد برابر بنيادکار قرار بگيرد.
به گزارش "ورزش سه"، بابک حاتمی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است اعتقاد دارد هیچ چیز نمی‌تواند مانع آنها برای کسب دومین برد در لیگ قهرمانان آسیا شود.

مدافع راست پرسپولیس درباره دیدار برابر بنیادکار ازبکستان گفت: مطمئنا برای دومین پیاپی به مصاف رقیب‌مان خواهیم رفت تا دل هواداران‌مان را بیش از پیش شاد کنیم.

حاتمی ادامه داد: از هواداران می‌خواهیم مثل همیشه ما را دعا کنند تا بتوانیم از این دیدار سخت هم دست پر خارج شویم و به صدرنشینی‌مان در آسیا ادامه دهیم.

مدافع راست پرسپولیس درباره سرمای هوای ازبکستان گفت: به هیچ چیز جز برد فکر نمی‌کنیم و با روحیه خوبی که داریم به دنبال سه امتیاز دیدار برابر بنیادکار هستیم. سرما و گرما در این شرایط برای ما فرقی ندارد و از ازبکستان با سه امتیاز برخواهیم گشت و دومین سه امتیاز را کسب می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها