يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۵۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
کمک مربي پرسپوليس معتقد است حضور و حمايت هواداران‌شان در ديدار برابر لخويا نقش پررنگي در پيروزي‌شان داشته است.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا امامی فر، کمک مربی پرسپولیس درباره دیدار این هفته تیم‌شان برابر بنیادکار گفت: دیدار سختی خواهد بود و البته امیدواری ما به برد روحیه‌بخش در دیدار گذشته‌مان برابر لخویا است. بنیادکار را به خوبی آْنالیز کرده‌ایم و از شرایط فنی آنها آگاهی کامل داریم و به امید خدا برای کسب پیروزی به ازبکستان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: بچه‌ها اکنون به بلوغ فکری و تاکتیکی کامل رسیده‌اند و امیدوارم همانطور که در بازی قبلی با دل و جان بازی کردند و به سه امتیاز رسیدند در این دیدار هم بدون اشتباه ظاهر شویم و دومین برد را جشن بگیریم.

امامی‌فر درباره شرایط سخت دیدار این تیم برابر بنیادکار گفت: در همه بازی‌ها برای کسب برد به زمین می‌رویم. لیگ قهرمانان را خوب شروع کرده‌ایم و نظر آسیا را به پرسپولیس جلب کرده‌ایم و باید این مسیر را ادامه دهیم.

کمک مربی پرسپولیس در پایان گفت: فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد و نتیجه 3 بر صفر برابر لخویا را مدیون تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران هستیم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم همینطور ادامه دهیم و با صلابت از گروه‌مان صعود کنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها