أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
مربي دروازه‌بانان پرسپوليس از عملکرد دروازه‌بان شماره تيمش در ديدار برابر لخويا کاملا راضي است و ابراز اميدواري مي‌کند او در ديدارهاي‌ آينده نيز چهره بهتري از خود به نمايش بگذارد.
به گزارش "ورزش سه"، نادر باقری، مربی دروازه‌بان پرسپولیس با تقدیر از عملکرد سوشا مکانی در دیدار برابر لخویا گفت: او یک روز خوب را پشت سر گذاشت و تاثیرگذاری‌اش روی گل دوم تیم هم کاملا محسوس بود. به نظرم سوشا می‌تواند روز به روز بهتر از گذشته کار کند و قابلیت‌های فنی بالاتری نیز دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم سوشا به روند گل نخوردن خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد و با بسته ماندن دروازه، تیم به برتری برسد. مطمئنا سوشا این توانایی را دارد و من به کار او ایمان دارم.

باقری در ادامه درباره دیدار برابر بنیادکار گفت: دیداری سخت مقابل یک حریف قدرتمند و حرفه‌ای داریم و شرایط آب و هوایی ازبکستان مطمئنا کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما با روحیه‌ای که در بین بازیکنان مشاهده می‌کنیم همه هم‌قسم شده‌اند این دیدار را با برد به پایان برسانند و صدر جدول را به کسی تعارف نخواهیم زد.

مربی‌ دروازه‌بانان پرسپولیس در پایان گفت: حضور هواداران در دیدار برابر لخویا قابل تقدیر بود و از آنها درخواست داریم مثل همیشه حامی تیم باشند و ما را دعا کنند تا دست پر از زمین خارج شویم و با سه امتیاز از ازبکستان بازگردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها