يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
بي پولي باشگاه پرسپوليس دوباره امروز باعث عصبانيت بازيکنان قرمزپوش شد.
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از مسابقه مقابل لخویا مدیریت باشگاه پرسپولیس خبر از تزریق مالی به بازیکنان داده بود.آنها هر چه منتظر شدند خبری از پول نشد. این روند تا امروز ادامه داشته و با وجود اینکه گفته می‌ شد مبالغ بدهی قبلی در پرداخت های هفتگی یک جا به بازیکنان پرداخت می‌ شود، دوباره امروز مبلغی جزیی به حساب بازیکنان ریخته شد و این مساله خشم آنها را در پی داشت. بعضی از بازیکنان که هیچ پولی دریافت نکرده بودند، قصد داشتند در تمرین امروز حضور پیدا نکنند که بعد از مذاکره با درخشان دوباره به زمین چمن رفتند. مبلغی که امروز به حساب بازیکنان ریخته شده، یک و نیم درصد از قرارداد کلی آنهاست که با این روند پرداخت آنها حداکثر 50 درصد از مبلغ قراردادشان با پرسپولیس را گرفته اند.

پرسپولیسی ها همچنین به عدم پرداخت پاداش پیروزی ها اعتراض دارند. اگرچه چند شکست متوالی در لیگ کار مدیران این باشگاه را آسان کرده بود! این بدقولی ها و مشکلات باشگاه باعث شده بود که یکی از بازیکنان مهم تیم قبل از بازی لخویا قصد نداشته باشد در این بازی به میدان برود، اتفاقی که باز هم با دخالت اطرافیان مواجه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها