أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
عمر عبدالرحمان، ستاره تيم ملي امارات و باشگاه امارات به تازگي قرارداد خود را به مبلغ 14 ميليون درهم با اين تيم تمديد کرد تا به گرانترين بازيکن امارات تبديل شود.
به گزارش "ورزش سه"، ستاره تیم ملی امارات که در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بهترین بازیکنان این جام شناخته شد و در ترکیب منتخب قرار گرفت به تازگی قرار خود را با تیم العین تمدید کرد. رقم قرارداد عبدالرحمان 14 میلیون درهم اعلام شده تا او عنوان گرانترین بازیکن امارات شناخته شود.

عمر عبدالرحمان این هفته به همراه تیمش برای دیدار با نفت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تهران خواهد امد. نکته جالب توجه اینجاست که نفت تهران این روزها به شدت از نظر مالی در مضیقه قرار دارد و رقم قرارداد ستاره العین را می‌توان بالاتر از کل مجموعه نفت اعلام کرد و او به تنهایی گرانتر از تیم نفت تهران است.

جدال این دو تیم سه شنبه و از ساعت 18 برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها