کد خبر: ۲۹۹۹۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
تيم نفت‌تهران روز سه شنبه در دومين بازي اش در ليگ قهرمانان آسيا بايد برابر العيني بازي کند که براي عمر عبدالرحمان هافبک خود چيزي در حدود 14 ميليارد تومان هزينه کرده است.
منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت‌تهران در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌کند که هزینه این بازیکن از کل بودجه تیمش بیشتر است: هزینه تمدید قرارداد عمر عبدالرحمان با العین اندازه یک سال بودجه نفت نیست، خیلی بیشتر از بودجه نفت است ما تیم مان را بین 10 تا 11 میلیارد تومان بسته ایم و شما ببینید که چقدر این رقم با پول یک بازیکن العین فرق دارد. به هر حال باشگاه های عربی هزینه های زیادی برای تیم هایشان می‌ کنند.

او ادامه داد: البته این موضوع من را اصلا نگران نکرده است. پول همه چیز نیست و شما دیدید که تیم لخویا که برابر پرسپولیس بازی کرد، هم دو بازیکنش اندازه کل بودجه پرسپولیس ارزش داشت، اما سه گل دریافت کرد و به کشورش برگشت. من این موضوع را با آب و هوای شمال ایران با مناطق جنوبی مقایسه می‌ کنم. شما می‌ بینید که در مناطق جنوبی نمی‌ توان گلی کاشت و اگر هم این کار شدنی باشد هزینه اش صد برابر هزینه ای است که همان گل در شمال کشور پرورش پیدا می‌ کند. از نظر من این مثال خوبی برای مقایسه فوتبال ایران با کشورهای عربی است. ما از نظر فوتبالی و استعداد خیلی بهتر از آنها هستیم.

اما بحث بعدی این است که مرتضی پورعلی‌گنجی ادعا کرده که حدود 70 درصد از قراردادش با تیانجین چین را به باشگاه نفت داده است تا رضایتنامه بگیرد. این موضوعی است که منصور قنبرزاده آن را رد می‌ کند: من این موضوع را از اساس تکذیب می‌ کنم. قرارداد پورعلی‌گنجی دو بخش دارد؛ یک بخش آن مربوط به رضایتنامه می‌ شود که باشگاه تیانجین با ما برسر مبلغش مذاکره کرد. بخش دیگر آن هم مربوط به خود قرارداد پورعلی‌گنجی می‌ شود که من از آن اطلاعی ندارم. پورعلی‌گنجی پول قراردادش را به ما نداده است. بلکه ما پول رضایتنامه مان را از تیانجین دریافت کردیم.

بیرانوند که پیش از سفر به ازبکستان مصاحبه آتشینی علیه اوضاع مالی تیمش کرده بود، دو اشتباه محرز در بازی با پاختاکور کرد تا حالا خیلی ها منتظر واکنش باشگاه نفت‌تهران باشند. با این حال قنبرزاده می‌ گوید در این موضوع بیرانوند تقصیری نداشته است: اصلا ما تقصیرها را به گردن بیرانوند نمی‌ اندازیم. نفت‌تهران روی شرایط فوتبال گل خورد و بیرانوند هم مثل هر بازیکن دیگری ممکن است جاهایی اشتباه کند. اگر یک تیم گل بزند همه نقش دارند و روی گل خورده هم نمی‌ شود یک نفر را مقصر دانست.

قنبرزاده در پایان گفت: من می‌ دانم که امروز جلسه ای در سازمان لیگ برای حل شدن مشکل حق پخش بوده است. من می‌ دانم که آقای تاج چقدر دنبال این است که پول حق پخش را بگیرد. نباید ایشان حس کند که در این راه تنهاست و همه باید به او کمک کنند. من خودم دیدم زمانی که هفته پیش برای پرواز ما مشکل پیش آمد، همین آقای تاج وساطت کرد تا مشکل ما حل شود. ایشان نشان داده که به فکر فوتبال است و همه ما هم باید به او کمک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها