کد خبر: ۲۹۹۹۷۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
میناوند:
مدافع سابق پرسپوليس از بازي منطقي سرخپوشان در مقابل حريف متمول قطري گفت و معتقد است اين بهترين سيستمي بود که آنها مي توانستند بازي کنند.
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند راجع به بازی اخیر سرخپوشان در مقابل لخویا گفت: حریف قطری واقعا مهره داشت، از یک مربی خوب و با دانش هم بهره مند بود، طبیعی بود که بازی سختی را برای پرسپولیسی ها پیش بینی کرد، اما بچه های پرسپولیس خیلی باشعور و منطقی بازی کردند و توانستند با بهترین نتیجه حریف را زمین گیر کنند. البته چقدر خوشحال شدم که پیشکسوتان به استادیوم رفتند و از تیم حمایت کردند. خود من هم قرار بود بروم اما متاسفانه دچار تب و لرز شدیدی شدم و نتوانستم از نزدیک شاهد پیروزی تیم محبوبم باشم. از هواداران هم تشکر می کنم که آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم بازی بعدی هم همینطور بازی کنند که عنوان نشود تیم در بازی با لخویا اتفاقی نتیجه گرفت. البته مردم ما با شعور هستند و فرق بازی خوب را با بازی بد می فهمند، اگر بچه ها خوب بازی کنند و نتیجه را از دست بدهند مردم خوب می فهمند و از تیم حمایت می کنند.

وی در رابطه با نیمکت لرزان پرسپولیس که هر روز از آن خبری به گوش می رسد گفت: حمید درخشان، در فوتبال ایران آدم بزرگی است، وی سالها کاپیتان همین پرسپولیس و تیم ملی ایران بوده است، قطعا تجربه این روزها را دارد و خوب می داند که شرایط چگونه پیش می رود، یک مربی حرفه ای همیشه آماده رفتن است، آدمی که بزرگ است خوب می داند که در فوتبال حرفه ای هیچ امنیت کاری نیست و باید آماده هر اتفاقی باشد، مهم این است که در آن شرایط خودش را حفظ کند چرا که این اتفاق حتی برای مربیان بزرگ دنیا هم می افتد.

میناوند اضافه کرد: من همیشه از طرفداران پرو پا قرص برنامه 90 و عادل فردوسی پور هستم و تا آخرین دقیقه هر برنامه پیگیر هستم، اما این هفته سوالی را مطرح کرد که دوست نداشتم این اتفاق می افتاد، یعنی واقعا افشین پیروانی، ادموند بزیک و یا بهروز رهبری فرد بازیکنان محبوب دو دهه اخیر پرسپولیس نبودند؟ امیدوارم دیگر عادل از این دست سوالات که باعث دلخور شدن بازیکنانی که سالها برای این دو تیم زحمت کشیدند مطرح نکند.

وی در پایان راجع به تیم خونه به خونه بابل که در کادر فنی این تیم حضور داشت گفت: من بسیار متاسفم که با یک امتیاز اختلاف نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم، بابت این موضوع بسیار ناراحتم و از جانب خودم از تمام مردم خونگرم مازندران و علی الخصوص بابل عذرخواهی می کنم، چیزی جزء حمایت و دلگرمی از آنها ندیدیم، متاسفانه گویا آقای حسن زاده مدیرعامل این تیم از تیمداری دلزده شده و قصد ندارد این کار را ادامه دهد، بنده از ایشان خواهش کردم و یکبار دیگر هم می گویم که به خاطر مردم مهربان و خونگرم و جوان های بابل هم که شده این کار را ادامه دهند و به حرف دل آنها گوش دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها