أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
برنامه نود این هفته محبوب ترین بازیکن استقلال در دو دهه اخیر را به نظرسنجی خواهد گذاشت. منصوریان و مجیدی دو گزینه اصلی این نظرسنجی هستند و سه گزینه دیگر تا دوشنبه شب مشخص خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598،نکته جالب این نظرسنجی می‌تواند دخالت پرسپولیسی ها و بر هم زدن معادلات باشد.


برخی از هواداران سرخپوش در شبکه‌های اجتماعی نظرهای خاصی در خصوص این نظرسنجی دارند. آنها قصد دارند در صورت رسیدن مجتبی جباری به جمع نفرات اصلی، به این بازیکن رای بدهند تا نشان دهند این هواداران پرسپولیس هستند که برنده تمام نظرسنجی‌ها را مشخص می‌کنند!


البته هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده اما طبق شنیده‌ها، آنها قصد دارند در لحظات آخر در پیج‌های پرسپولیسی پست‌هایی بگذارند و همه را از این موضوع مطلع کنند. اتفاقی که اگر رخ دهد، درستی نظرسنجی‌های برنامه نود را هم زیر سوال خواهد برد./بانک ورزش


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها