يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۹۹۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
نیروی هوایی امارات دو فروند هواپیمای ترابری استراتژیک سفارش داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، نیروی هوایی امارات متحده عربی در پایان نمایشگاه دفاعی IDEX 2015 که در این کشور برگزار شد قراردادی را برای خرید 2 فروند هواپیمای ترابری استراتژیک C-17 گلاب مستر با شرکت بوئینگ آمریکا به امضاء رساند.

خرید هواپیمای استراتژیک توسط امارات+عکس

ارزش این قرارداد 618 میلیون دلار می باشد. نیروی هوایی امارات پیش از این 6 فروند از این هواپیمای ترابری استراتژیک را تحویل گرفته بود. این هواپیمای 4 موتوره توان حمل 77 تن بار و برد پروازی 4400 کیلومتر با این محموله می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها