أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۰۰۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
محمدصالح جوکار تاکید کرد: برای ملت و نظام ما قابل قبول نیست که یک نفر در داخل کشور اینگونه به حمایت از بیگانگان بپردازد.
به گزارش پایگاه 598 ، محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اظهارات فائزه هاشمی درباره منافقین و بهائیان عنوان کرد: نمی دانیم وابستگی ایشان به منافقین که دست آنها به خون جوانان این مملکت آغشته است، چیست و چرا دست به حمایت از آنها می زند. حمایت کردن در حقیقت یعنی هوادار بودن و هواداری از گروهکی که نوکر اجانب بوده و بزرگان انقلاب ما را ترور و همواره به دنبال خشونت و براندازی نظام بوده، واقعا جای سوال دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به طور کلی برای ملت و نظام ما قابل قبول نیست که یک نفر در داخل کشور اینگونه به حمایت از بیگانگان بپردازد. در این باره انتظار می رود آقای هاشمی باید توجه داشته باشد که اینگونه بی پروا سخن گفتن فرزندانشان نه به نفع خود ایشان است و نه به نفع هیچ کس دیگر.

وی همچنین افزود: این موضوع حتما باید به طور جد توسط آقای هاشمی پیگیری شود، چراکه مسئله مقابله با منافقین امری است که همه ملت درخصوص آن متفق القول هستند. اظهارات مطرح شده نیز چیزی نیست که بتوانیم به راحتی از آن عبور کنیم.

جوکار در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: زندان رفتن که یک امر شجاعانه و افتخار آمیز نیست که فردی بخواهد درباره آن مصاحبه کند. آن هم اگر در این زندان یک فرد با منافقین و بهائیت دمخور باشد.

فائزه هاشمی، به تازگی مصاحبه ای با روزنامه فیگارو داشته است که در این مصاحبه گفته زمانی که زندانی بودم، کسانی را دیدم که از آنها به عنوان مردان و زنانی بزرگ یاد می کنم: بهایی ها ، طرفداران  مجاهدین، اصلاح طلبان؛ و در یک کلام تمامی کسانی که در ایران برای ایده‌های خود مبارزه می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
چون آقازاده هست اینقدر از خودتون سوءال می پرسید البته به نظر ما همان غلامزاده هستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها