أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
دبيرکل جبهه پايداري با تاکيد بر اينکه از نظر ما، ايجاد وحدت بين اصولگرايان براي حضور در انتخابات مجلس دهم کار دشواري نيست، گفت: همايش سراسري جبهه پايداري با حضور نمايندگان آن در آينده نزديک برگزار مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني در گفت و گو با ميزان، درباره آخرين فعاليت‌هاي جبهه پايداري براي حضور در انتخابات مجلس دهم، اظهارکرد: اين تشکل از ابتدا براي حضور در انتخابات مجلس آتي فرآيند وحدت را در پيش گرفته است، از اين رو تاکنون سلسله نشست‌هايي را با جمعيت ايثارگران و حزب موتلفه برگزار کرده ايم.

با آيات موحدي و يزدي براي وحدت اصولگرايان رايزني کرده‌ام
وي با اشاره به ديدارهاي خصوصي خود با برخي از بزرگان مجموعه اصولگرايي، افزود: شخص بنده به منظور ايجاد وحدت در مجموعه اصولگرايان تاکنون ديدارهايي را با آيت‎الله موحدي کرماني و آيت‎الله يزدي پيرامون وحدت انجام داده‌ام و اميدوارم اين روند تا زمان برگزاري انتخابات نيز ادامه داشته باشد.
دبيرکل جبهه پايداري با اشاره به جلسه خصوصي خود با محمدرضاباهنر، رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري، تصريح کرد: در اين جلسه ديدگاه‎هاي مشترک جبهه پايداري و جامعه اسلامي مهندسين پيرامون انتخابات مجلس نهم و نحوه ايجاد وحدت در بين اصولگرايان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

حجت‎الاسلام آقاتهراني با اشاره به اينکه شاخصه‎هاي اصولگرايي به معناي واقعي مشخص است، ادامه داد: احزاب و تشکل‌هاي زيرمجموعه جريان اصولگرايي بايد براساس اين شاخص‌ها، مولفه‎هاي حضور خود در انتخابات آتي را ترسيم کنند.
استقبال جبهه پايداري از نشست‌هاي شوراي همگرايي اصولگرايان
وي با بيان اينکه بيانات مقام معظم رهبري بايستي براي اصولگرايان فصل‎الخطاب باشد، تاکيد کرد: حرکتي که طي ماه‌هاي اخير در قالب نشست‎هاي شوراي همگرايي اصولگريان از سوي حجت‎الاسلام تقوي شروع شده، تلاش مبارکي است و ما اميدواريم سرانجام خوبي نيز درپي داشته باشد.

وحدت اصولگرايان کار دشواري نيست
دبيرکل جبهه پايداري با اشاره به اينکه به طور حتم برگزاري نشست‎هاي مشترک و ايجاد باب گفتگو بين جريانات اصولگرا براي حضور منسجم در انتخابات آينده نتايج درخشاني در پي خواهد داشت، عنوان کرد: اصولگرايان همه اهل بصيرت هستند؛ از اين رو به طور حتم حرکت آن ها به مسير همگرايي، کار دشواري نخواهد بود.

حجت‎الاسلام آقاتهراني تصريح کرد: خوشبختانه تا به امروز جلساتي که بين اصولگرايان برگزار شده، به بهترين شکل ممکن و در خوشبينانه‎ترين حالت انجام شده است و ما اميدواريم بتوانيم در انتخابات مجلس آينده با رويکرد موفقي وارد عمل شويم.

به گفته وي در حال حاضر صحبت کردن از ريز مباحث انتخاباتي بسيار زود است،
دبيرکل جبهه پايداري با اشاره به آخرين تحرکات و اقدامات اين تشکل براي حضور در انتخابات مجلس دهم، ياد آور شد: درحال حاضر هسته‎هاي مرکزي جبهه پايداري در شهرستان‎ها تشکيل شده و فعاليت‎هاي مطالعاتي خود را براي حضور در انتخابات آغاز کرده‌اند.
همايش سراسري جبهه پايداري به‌زودي برگزار مي‌شود
حجت‌الاسلام آقاتهراني خاطر نشان کرد: اميدواريم در آينده نزديک با توجه به برنامه‎ريزي‎هاي انجام شده بتوانيم همايش سراسري جبهه پايداري را با حضور نمايندگان استاني سراسر کشور برگزار کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها