أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
نماينده مجلس:
نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر دولت مي‌خواهد کار خود را به درستي انجام دهد بايد در برخورد با منتقدين به ويژه در حوزه رسانه‌ را اصلاح کند.
به گزارش پایگاه 598 ، سيدمحمد بياتيان نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با انتقاد از عملکرد تيم رسانه‌اي دولت گفت: متاسفانه دولت برخلاف شعارهايي که سر مي‌دهد در برخورد با منتقدين منصف جانب انصاف را رعايت نمي‌کند که اين مسئله در حوزه‌ رسانه‌‌اي نيز خود را نشان داده است.

وي با بيان اينکه با مجيزه‌گويي و تعريف و تمجيد از دولت مشکلي را نمي‌توان حل کرد افزود: اگر دولت مي‌خواهد تدبير و اميد را به معناي واقعي آن سرلوحه کار خود قرار دهد بايد در برخورد با منتقدين منصف و استفاده از نظر آنها به ويژه رسانه‌هاييي که مشي آنها مشي کارشناسي، دلسوزي براي مجموعه نظام است رويه خود را تغيير دهد و از اين رسانه‌ها کمال بهره و استفاده را ببرد.

عضو کميسيون صنايع مجلس در پايان گفت: اميدوارم دولت شعارهايي را که سر مي‌دهد در عرصه عمل نيز به آنها عمل کند. اينکه صرفا شعار بدهيم و مسئولين سابق را متهم کنيم مورد پسند مردم نيست. مردم حافظه قوي دارند و ريزبين هستند و اگر دولت مي‌خواهد کار خود را به درستي انجام دهد بايد در حوزه برخورد با رسانه‌ها و منتقدين رويه خود را تغيير دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
سید عزیز دولت رسانه ای نداردکه آنرااصلاح کند.همه رسانه های موثردست شماست،هرنوحه خوان وشبیه گردانی که شمارا تایید کند تریبون ورسانه داردبجز دولت منتخب مردم انصاف هم خوب چیزیه!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها