أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار به تعویق افتادن یک ساعته بازی با بنیادکار ازبکستان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* باشگاه پرسپولیس نامه ای به AFC در خصوص تغییر ساعت بازی پرسپولیس مقابل بنیاد ارسال کرده و خواستار شده بازی یک ساعت دیرتر برگزار شود.  قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فردا نظر نهایی اش را اعلام کند.

 

* قرار است در سفر پرسپولیس به ازبکستان تعدادی از پیشکسوتان تیم را همراهی کنند. اگر باشگاه بتواند تا فردا صبح ویزایی فرودگاهی برای پیشکسوتان بگیرد، این کار در برنامه باشگاه قرار گرفته است.

 

* قرار است پرسپولیسی ها فردا ساعت ۲۲ شب با چارتر به ازبکستان بروند و ساعت ۲:۳۰ بامداد دوشنبه در تاشکند حضور پیدا کنند. قرار است ساعت ۳ بامداد چهارشنبه از ازبکستان به تهران حرکت کنند. پرسپولیسی ها چهارشنبه استراحت خواهند کرد و از پنج شنبه تمرینات خود را برای بازی مقابل تراکتور استارت خواهند زد.

 

* اگر مشکلی پیش نیاید خانواده گابریل و تادئو سه شنبه شب به تهران خواهند آمد.

 

* از رضا نوروزی خبر می رسد او مشکلی برای بازی کردن مقابل النصر عربستان ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند پرسپولیس را در بازی سوم در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

* امروز آنالیز بازی بنیاد کار با النصر عربستان و دو بازی داخلی بنیاد کار به پایان رسید و پرسپولیسی ها قصد دارند از امروز تمرینات خود را براساس نقاط ضعف و قوت تیم برنامه ریزی کنند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها