کد خبر: ۳۰۰۱۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
یکی از اهالی لانگ آیلند آمریکا به علت انفجار گوشی آیفون ۵C در جیب شلوارش دچار سوختگی درجه دو و سه شده و ۱۰ روز در بیمارستان بستری شد.
به گزارش  فارس به نقل از ای بی سی ۱۳، هنوز مشخص نیست که علت انفجار این آیفون دقیقا چه بوده است. این اتفاق زمانی رخ داد که این فرد و برادرش به دیدار یکی از برادرزاده های خود رفته بودند.
 
وی در این مورد می گوید: گوشی در جیبم بود و من خم شدم تا کلیدهایم را بردارم و ناگهان یک صدای انفجار و دودی را که در حال خارج شدن است، حس کردم.بعد از آن بلافاصله احساس سوزش به من دست داد و پایم آتش گرفت. تلاش کردم گوشی را از جیبم خارج کنم که موفق نشدم. چون گوشی جیبم را ذوب کرده بود و به آن چسبیده بود. لذا شلوارم را درآوردم. چند نفر که در اطراف بودند گفتند که بوی سوختن بدن من را حس کرده اند.
 
کارشناسان می گویند وقوع چنین حوادثی در میان کاربران گوشی های همراه اندک است و علت اصلی این مساله آسیب دیدن برد اصلی گوشی یا استفاده از شارژرهای نامناسب است که باعث می شود باتری بیش از حد داغ کند و آتش بگیرد.
 
اریک جانسون که برای رسیدگی به موضوع وکیل گرفته می گوید همیشه از شارژر خود آیفون استفاده کرده و خواستار رسیدگی به موضوع است. اپل نیز اعلام کرده مساله را مورد بررسی قرار می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها