أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
کاپ/ وکيل امير قلعه نويي گفت:بعيد مي دانم که هنوز حکم احضاريه به فردوسي پور ابلاغ شده باشد چرا که در حال حاضر اين حکم مراحل اداري خودش را طي مي کند. حميد توسلي در خصوص رفع شکايت نکونام از امير قلعه نويي، محسن بزرگي و سعيد افجه اي اظهار داشت: من وکالت سعيد افجه اي را ندارم اما تا جايي که مطلع هستم متوجه شدم که چون شکايت صورت گرفته از وي اصطلاحا شکايتي نيم بند بوده به همين دليل پس از حضور او در دادگاه و ارائه توضيحات، دادگاه وي را تبرئه کرده است.
وي افزود: البته پس از تبرئه سخنگوي باشگاه استقلال از سوي دادگاه، وکيل نکونام نسبت به اين حکم اعتراض کرده و فعلا پرونده مجددا به دادگاه بازگشته تا روال قانوني اش را طي کند. اما نسبت به شکايت صورت گرفته از آقايان قلعه نويي و بزرگي، وکيل جواد نکونام از تصميم خود صرف نظر کرده و شکايت ها پس گرفته شد. البته حدس بنده اين است که دليل آن اين بوده که انگيزه اي براي پيگيري اين شکايت ها وجود نداشت چراکه در موارد شکايت شده چيزي براي محکوم کردن اين دو بزرگوار وجود نداشت.
وکيل امير قلعه نويي در توضيح اين موضوع به کاپ گفت: به طور مثال يکي از مواردي که در آن شکايت مطرح شد اين بود که امير قلعه نويي در يکي از مصاحبه هايش مطلبي را به خود نسبت داده بود اما جواد نکونام همان حرف سرمربي استقلال را نسبت به خودش برداشت کرده و روي آن طرح شکايت کرده بود. جايي که قلعه نويي عنوان کرد «آنهايي که سر سفره پدر و مادرشان بزرگ شده اند حرف شان دو تا نمي شود. کسي تاکنون ديده که من حرفي را بزنم و بعد آن را تغيير بدهم.»
توسلي ادامه داد: روي همين جمله امير قلعه نويي، جواد نکونام شکايتي طرح کرد با اين عنوان که منظور قلعه نويي اين بوده که «من سر سفره پدر و مادرم بزرگ نشده ام.» در صورتي که هر کسي صحبت هاي امير قلعه نويي را ديده يا شنيده باشد متوجه نسبت دادن اين مثال از سوي وي به خودشان مي شود. وي همچنين در خصوص شکايت سرمربي استقلال از عادل فردوسي پور و اينکه آيا مهلت سه روزه وي براي حضور در دادگاه به پايان رسيده، عنون کرد: بعيد مي دانم که هنوز اين حکم به وي ابلاغ شده باشد چراکه در حال حاضر اين حکم مراحل اداري خودش را طي مي کند.
وکيل قلعه نويي تصريح کرد: پس از طي شدن مراحل اداري، اين حکم به کارگزيني صدا و سيما ابلاغ خواهد شد و از همان تاريخ به مدت سه روز عادل فردوسي پور فرصت دارد تا براي حضور در دادگاه اقدام کند.
توسلي در اين باره که موضوع شکايت امير قلعه نويي از مجري برنامه 90 چه بوده است، بيان داشت: چندين موضوع بوده و فقط يک بحث نبوده است. البته به دليل آنکه اين پرونده هنوز در حال بررسي است نمي توانم به موارد مطروحه در شکايت انجام شده اشاره اي کنم. همچنين گمانه زني هايي که در رسانه ها نسبت به مسائل مربوطه شده بود را نيز نه تاييد مي کنم و نه تکذيب.
وي در پايان در خصوص اينکه عنوان شده بود اوليايي گفته با وساطت وي، امير قلعه نويي از شکايت خود نسبت به فردوسي پور صرف نظر کرده، توضيح داد: هرگز چنين اتفاقي نيفتاده است، البته کاظم اوليايي با امير قلعه نويي در اين باره صحبت کرده اما قلعه نويي پس از شنيدن صحبت هاي وي عنوان کرده اين پرونده را تا آخر پيگيري خواهد کرد و هيچ انگيزه اي براي مصالحه ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها