کد خبر: ۳۰۰۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
ورزش 3/ توني اوليويرا سرمربي تراکتورسازي براي سومين بار همراه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و هواداران تبريزي انتظار دارند او طلسم را بشکند و از گروه همراه تراکتور صعود کند.
بعد از شکست تراکتورسازي در بازي با نسف قارشي بازيکنان باتجربه تيم از مانند مهدي کياني يا ادينهو اعتقاد داشتند بازيکنان بايد در کل بازي تمرکز داشته باشند حتي گفته بودند که توني تاکيد کرده بود اين تيم از ضربه ايستگاهي گل مي زند اما بازيکنان از همين راه ضربه خوردند. توني در همين خصوص به ورزش سه گفت: ما در تمرينات خيلي به بازيکنان تاکيد کرديم که اين تيم ضربات ايستگاهي قوي دارد و از اين طريق مي تواند گل بزند و بايد حواستان باشد اما نمي دانم از چه کلمه اي استفاده کنم متاسفانه بچه ها در زمين گوش نکردند و گل خورديم.اميدوارم در بازي هاي بعدي تمرکز بيشتري داشته باشيم بتوانيم امتيازات را بگيريم. بازي با نسف قارشي تمام شده و بايد به فکر بازي با الاهلي باشيم و در تمرينات روي اين بازي تمرکز کرديم.
سرمربي پرتغالي تراکتورسازي در مورد اينکه الاهلي از تيم هاي قوي امارات است و احمد خليل از موفق ترين بازيکنان تيم ملي اين کشور در جام ملت هاي آسيا را دارد هم صحبت کرد : من نگران بازيکن خاصي نيستم و روي کمک هواداران در اين بازي و تلاش بچه هاي تراکتورسازي حساب باز مي کنم.يک تيم يک بازيکن نيست و با از اردوي حريف و تاکتيک آنها با خبر هستيم و از نقطه ضعف آنها استفاده مي کنيم.ما با هواداران در اين بازي پيروزي مي خواهيم چون تراکتور با هوادارانش معنا دارد.
توني وقتي شنيد بازي الاهلي عربستان و الاهلي امارات با 7000 تماشاگر رکورد زده متعجب شد و خنديد.او در خصوص حضور هواداران پرشور تراکتور در اين بازي مقابل الاهلي هم گفت: واقعا حريف چهارشنبه با حضور 70، 80 هزار تماشاگر متعجب مي شود چون اين هواداران فوق العاده هستند و با ديدن مردم مطمئنا آروزي اين هواداران را مي کنند. مسلما قدرت هواداران هستند. ما هم تمام تلاش مان را مي کنيم تا امتيازات لازم را بگيريم و مردم خوشحال شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها