کد خبر: ۳۰۰۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، مشاور حقوقي باشگاه استقلال مي گويد، خطر کسر امتياز، آبي پوشان را تهديد نمي کند.
علي اصغر مانوسي فر درباره شکايت توزي از استقلال و احتمال کسر امتياز از آبي‌هاي پايتخت عنوان کرد: اين بازيکن سه ماه در استقلال بود و ايران را بدون دريافت هيچ حق و حقوقي ترک کرده است. وي شکايتش را توسط يک وکيل سوئيسي که خودش مدتي عضو حقوقي فيفا بوده، پيگيري کرده است. شکايت او ابتدا به کميته‌ تعيين وضعيت رفت و سرانجام در کميته‌ حل اختلاف حکمي به نفع او و به ضرر باشگاه استقلال صادر شد و باشگاه استقلال بايد 370 هزار دلار به اين بازيکن پرداخت کند.
معاون بين‌الملل اتحاديه فوتبال ايران که بنا به درخواست بهرام افشارزاده درباره شکايات بازيکنان خارجي از استقلال مسئوليت بررسي و حل اين شکايت ها را بر عهده گرفته است و به آبي پوشان در اين رابطه مشاوره مي‌دهد، در پاسخ به اين سوال که چگونه بازيکني که به يک باره ايران را ترک کرده است، موفق شده استقلالي‌ها را در فيفا شکست دهد، گفت: ما لايحه اي که در کميته‌ انضباطي فدراسيون فوتبال عليه توزي صادر شد را به فيفا داديم اما فيفا اعتراض ما را نپذيرفت؛ چرا که توزي هيچ مبلغي از استقلالي‌ها در سه ماه اول حضورش در اين تيم نگرفته بود و به همين دليل فيفا استقلالي‌ها را محکوم کرد.
مانوسي فر ادامه داد: در حال حاضر خطر کسر امتياز استقلالي‌ها را تهديد نمي‌کند و باشگاه بايد قرارداد اين بازيکن را پرداخت کند. البته دو مورد ديگر هم بود که در دادگاه عالي ورزش مطرح و خو‌شبختا‌نه مشکل آنها برطرف شد. ويسنته آرزه و گوران يرکوويچ دو بازيکني بودند که مشکلشان حل شد. البته استقلال چهار پنج پرونده ديگر در فيفا دارد که بايد بررسي شود. با اين حال اين را هم بگويم که اين مشکل فقط مخصوص استقلال نيست و تقريبا همه تيم‌هاي ايراني که بازيکنان خارجي داشته‌اند درگير اين مشکلات هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها